مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان:

مجموعه فرهنگی ورزشی شاهنامه در اختیار شهروندان قرار می گیرد/ آغاز عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی خیا...

تاریخ انتشار: 25 جولای 2021 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی ۱۸ هزار متری شاهنامه که مجموعه ای متفاوت است در روزهای آینده در قالب افتتاحیه های عید تا عید، افتتاح شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی اصغر شاطوری با اشاره به بهره برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی شاهنامه در خیابان گلستان منطقه هفت در روزهای آینده اظهار کرد: این پروژه با اعتبار ۱۵۶ میلیارد ریال اجرا شده است و شامل فرهنگسرا، کتابخانه، سایت ورزشی، بوستان و … به همین دلیل مجموعه ای وسیع و متفاوت است.
وی ادامه داد: مساحت این طرح ۱۸ هزار مترمربع است که شامل دو هزار و ۴۰۰ مترمربع مجموعه فرهنگی در سه طبقه است. همچنین این مجموعه با توجه به کارکرد ورزشی، دارای یک هزار و ۷۰۰ مترمربع سوله ورزشی است.
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان بیان کرد: این مجموعه دارای ۸۰۰ مترمربع سایت اداری در دو طبقه، ۱۲ هزار مترمربع بوستان و آبنما، دو هزار مترمربع پیاده رو، یک هزار متر پارکینگ خودرو است.
وی از آغاز عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی واقع در خیابان هسا و میدان حج در روزهای آتی خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح نیاز به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار وجود دارد که در عرصه ای دو هزار مترمربعی ساخته می شود.
شاطوری افزود: زیربنای این ایستگاه یک هزار و ۸۰۰ مترمربع در سه طبقه شامل، سایت اداری، آشیانه، دیوار صخره نوردی، استخر آموزش غواصی‏، سالن اجتماعات و آموزشی و … است.

چاپ چاپ