تاریخ انتشار: 01 آگوست 2021 - اخبار

“قم در مسیر تحول”/بوستان ۴۲۰ هزار مترمربعی خضر نبی(ع) به بهره‌برداری می‌رسد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

بوستان ۴۲۰ هزار مترمربعی حضرت خضر نبی(ع)، در ادامه طرح “قم در مسیر تحول” با حضور مسئولان استانی و مدیریت شهری به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش شهرنیوز، در ادامه اجرای طرح”قم در مسیر تحول” و افتتاح طرح‌های بوستان ۱۰۰۰ هکتاری، بوستان حضرت خضر نبی(ع) با حضور مسئولان استانی و مدیریت شهری افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
بوستان حضرت خضر نبی(ع) در حدفاصل بلوار شهید آوینی و کوه خضر نبی(ع) با اهداف کلان توسعه فضای سبز تفرجگاهی منطقه، افزایش سرانه فضای سبز منطقه و ایجاد مکانی مفرح برای شهروندان احداث‌شده است.
از ویژگی‌های بارز این پروژه می‌توان به توپوگرافی ویژه و ابعاد منحصربه‌فرد، ایجاد مسیرهای طولانی و پیوسته پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، امکان اتصال به باغ‌موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و باغ پرندگان، همجواری با کوه خضر نبی(ع) و… اشاره کرد.
همچنین امکاناتی مانند پارکینگ، سکوهای نشیمن، آب‌نما، نمازخانه، آلاچیق، کمپلکس بازی و ست‌های ورزشی، بوفه تنقلات و سرویس بهداشتی برای این بوستان زیبای شهری در نظر گرفته‌شده است.
گفتنی است مراسم افتتاح و بهره‌برداری ۱۲ طرح عمرانی، فرهنگی، ترافیکی، ورزشی و خدمات شهری، در ادامه طرح “قم در مسیر تحول” این هفته ۱۱ مردادماه با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، امام‌جمعه قم، مدیران استانی و مدیریت شهری برگزار می‌شود.

چاپ چاپ