در شهرداری منطقه 3 صورت پذیرفت؛

وظیفه اداره مهندسی و نظارت برساخت وسازهاپیشگیری از حاشیه سازی شهر است...

تاریخ انتشار: 24 آگوست 2014 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه سه مشهد طی مراسمی همزمان با برگزاری جلسه شورای اداری منطقه سه معارفه ابراهیم ندرت به عنوان سرپرست جدید اداره مهندسی و نظارت بر ساخت و سازهای این منطقه با حضور مسئولان شهرداری منطقه سه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، علی یوسف زاده دراین مراسم ضمن تشکر از زحمات محسن ساده نایی در زمان ریاست این اداره گفت: عملکرد مهندس ساده نایی در اداره مهندسی و نظارت بر ساخت و سازها بسیار شایسته و ارزنده بوده است و امید داریم روند مطلوب تر و شایسته تری در آتیه در این حوزه پر مخاطره با مدیریت آقای ندرت به عمل آید.
وی با اشاره به حساسیت اداره نظارت بر ساخت و سازها بیان کرد: با توجه به اینکه منطقه سه در یکی از نقاط آسیب پذیر شهر از حیث ساخت و سازهای غیرمجاز و غیر استاندارد قرار گرفته است، برخورد جدی با متخلفان ضروری است از این جهت انتظار می رود این اداره با شدت قوت بیشتری نسبت به پیشگیری ساخت های غیرمجاز اقدام نموده و از ایجاد محدوده های حاشیه ای جدید در شهر پیشگیری کرد.
در ادامه نشست شورای اداری منطقه سه، یوسف زاده به یکی از اقدامات ضروری در منطقه در خصوص بهبود شیوه کاری پرداخت و گفت: با توجه به شرایط کنونی که برون سپاری و صرفه جویی های اقتصادی را بیش از گذشته توجیه می نماید، همه سازمان‌ها در حال این تغییر و تحول، کوچک‌تر شدن و چابک‌تر شدن و کاهش هزینه‌های اضافی هستند از این رو لازم است تا با مدیریت بهینه سرمایه ها، امکانات و ملزومات در اختیار در حد مقدورات از تحمیل فشار مالی بی دلیل به سیستم پیشگیری نمود و بالاترین بازده را از امکانات عادلانه موجود برداشت نمود.
شهردار منطقه سه خاطرنشان کرد: ادغام ساختار اداری در شهرداری سبب هماهنگی بیشتر در وظایف می‌شود تا نیروهای انسانی در ساختار واحدی قرار گیرند و وظایف جدیدی در ساختارشان تعریف شود، این فرآیند سبب خواهد شد برخی از واحدها ادغام شوند و هماهنگی بیشتری بین واحدها و نیروهای انسانی ایجاد شود که این عامل به رضایت بیشتر ارباب رجوع منجر می‌شود.
وی در پایان خطاب به اعضای شورای اداری منطقه از تلاش های شبانه روزی آنها در خدمت رسانی به شهروندان تقدیر نمود و مجموعه فعالیت های همکاران در منطقه را ستود و ابراز امیدواری کرد تا روند کاری خدمت رسانی به شهروندان تسریع و بهبود یابد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.