- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

اختصاص ۱۵ میلیارد ریال بودجه به ساخت بوستان ولایت قم/اجرای مسیر دسترسی تا بوستان آبشار

مدیر منطقه سه شهرداری قم از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای عملیات‌های عمرانی در بوستان ولایت خبر داد.
مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت توسعه و ایجاد راه دسترسی برای بوستان ولایت، از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی این میزان اعتبار در بودجه سال ۱۴۰۰ و برنامه‌ریزی انجام‌شده، اجرای محوطه زمین بازی بوستان ولایت در برنامه قرار گرفت که پس از زیرسازی آسفالت می‌شود.
مدیر منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: ادامه دسترسی مسیر بوستان ولایت به سمت بوستان آبشار نیز در برنامه قرار دارد که به‌زودی قرارداد جدول‌گذاری آن منعقد می‌شود.
روحانی وزیری تصریح کرد: امیدواریم پس از جدول‌گذاری بتوانیم موارد باقی‌مانده معابری که پارسال حدود ۸۰ درصد آن را انجام داده‌ایم مابقی را نیز به پایان برسانیم.
ایجاد بانک اطلاعاتی جامع سازمان‌های تخصصی شهرداری قم/افزایش نظارت و تصمیم‌گیری در سازمان‌ها
مدیرکل حسابرسی داخلی و امور مجامع شهرداری قم گفت: در بانک اطلاعاتی جامع و کامل شهرداری قم اطلاعات ۱۵سازمان با موضوع تعداد پرسنل، حقوق و حساب بانکی، موجودی انبار سازمان‌ها و تعداد افراد مأمور مشخص‌شده است.
حمیدرضا بیطرفان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت شفاف‌سازی اطلاعات در اتخاذ تصمیمات مدیران اظهار داشت: در چند سال اخیر با جمع‌آوری اطلاعات ۱۵ سازمان با موضوع تعداد پرسنل، حقوق و حساب بانکی، موجودی انبار سازمان‌ها و تعداد افراد مأمور عملکرد سازمان‌ها بسیار مشخص و شفاف شد.
وی اهمیت بانک اطلاعاتی را بر تصمیمات مدیران موردتوجه قرارداد و ابراز کرد: با ایجاد بانک جامع و کامل اطلاعاتی، تصمیم‌گیری برای مدیران راحت‌تر شده و نظارت بازرسان بیشتر و دقیق‌تر انجام می‌شود.
مدیرکل حسابرسی داخلی و امور مجامع شهرداری قم بازگشت اموال بلااستفاده در انبار سازمان‌ها به مدار را یکی از تأثیرات مهم بانک اطلاعاتی جامع دانست و تصریح کرد: با بررسی انبارها و اموال در اختیار سازمان‌ها، توانستیم بسیاری از اموال بلااستفاده در انبار هر سازمان را به مدار بازگردانده و در اختیار بخش‌های دیگر قرار دهیم.
وی در پایان با تأکید بر لزوم شفاف‌سازی عملکرد سازمان‌ها خاطرنشان کرد: امروز با توجه به اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی توانستیم بسیاری از نیازهای بخش‌های مختلف را برطرف کرده و تأمین نیازها بر اساس اولویت‌ها و نیازها انجام می‌شود.