- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

برنامه فرامنطقه ای دوشنبه های ورزشی در شهرک سینمایی غزالی این منطقه برگزار شد

برنامه دوشنبه های ورزشی و مراسم نمادین جهت آغاز رسمی مسابقات ورزشی جام محله ای یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت هفته تهران، در شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران(غزالی) واقع در ناحیه سه منطقه ۲۱ با حضور مدیر عامل و معاونین سازمان ورزش شهرداری تهران و شهردار و مدیران ورودی غربی پایتخت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، امیر محسنی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در ابتدای این مراسم ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و اعیاد خجسته آن گفت: منطقه۲۱ نشان داده که ورزشکار پرور است و المپیکی ها و پارالمپیکی های مدال آور و افتخار آفرین از این بخش از پایتخت بر سکوهای مسابقات جهانی درخشیده اند.
وی ادامه داد: طی جلسه‌ای که با معاون اجتماعی شهرداری تهران در روز گذشته در جهت انجام تغییر و تحولات و برنامه ریزی پیاده سازی خط مشی جدید در حوزه ورزش پایتخت برگزار شد، موضوعات مختلف مورد بررسی قرار گرفته و مسائل مد نظر ایشان به زودی در جلسه ای به مدیران ورزشی مناطق ۲۲گانه منتقل خواهد شد و این موارد به امید خداوند جهت اجرا در دستور کار قرار خواهد گرفت.
محسنی گفت: مسابقات ورزشی در قالب جام محله ای با یاد و نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کلید خورده و برنامه ریزی شده تا فینال این مسابقات، همزمان با سالروز شهادت ایشان اجرایی شود.
محسنی در ادامه خطاب به ورزشکاران حاضر در محل برپایی این مراسم گفت: امیدواریم کودکان، نوجوانان و جوانان ورزشکار که به تازگی پا به عرصه ورزش حرفه‌ای نهاده‌اند با الگوبرداری از قهرمانان المپیکی ای که در میادین جهانی نام ایران را بر سر زبان ها آورده اند، مسیر درخشانی را در پیش گیرند.
رضا رجب زاده شهردار منطقه۲۱ در این مراسم گفت: افتخار آفرینی و کسب مدال های رنگارنگ توسط کشتی گیران آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی نروژ بار دیگر برگی زرین از سرافرازی ورزشکاران ایران اسلامی را در سکوهای بین المللی رقم زد.
وی همچنین یادآور شد: شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران(غزالی) بعنوان یکی از ظرفیت های ارزشمند گردشگری پایتخت امروز میزبان مدیران ورزشی و تعدادی از ورزشکاران نوجوان و جوان مناطق ۲۲گانه شهر تهران است. این مکان ارزشمند یادگار کارگردان فقید سینمای ایران، مرحوم حاتمی است که امروز یکی از ظرفیت های ارزشمند هم در حوزه سینمایی و تلویزیونی و هم بعنوان مکانی دیدنی برای میزبانی از رویدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی در پایتخت تبدیل شده است.
رجب زاده در ادامه افزود: پیش بینی می شود با تلاش شبانه روزی و دلسوزی آقای محسنی ریاست سازمان ورزش شهرداری تهران و همکاران پرتلاش ایشان در این مجموعه، روز به روز شاهد رونق ورزش همگانی در سطح شهر تهران و ترغیب و تشویق شهروندان به انجام حرکات ورزشی و شرکت در رویدادهای ورزش محور باشیم.
بیگی معاون اجتماعی منطقه۲۱ در خاتمه این مراسم افزود: کودکان و نوجوانان تکواندوکار منطقه، پرچم ایران را از خانه تکواندوی منطقه۲۱ به نشانه ارادت و تمسک جستن از شهدای والامقام در شش مقبره شهید گمنام منطقه و مساجد شاخص در سطح منطقه گرداندند.