تاریخ انتشار: 12 اکتبر 2021 - اخبار

طرح پلاک ایمن در محلات شمال تهران آغاز شد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

طرح پلاک ایمن در محلات شمال تهران آغاز شد
طرح پلاک ایمن با هدف ارتقاء ایمنی خانه و محله، با برگزاری کارگاه آموزشی برای مسئولین خانه های دوام و ایمنی سراهای محلات شمال تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمد حسن قنبری دبیر ستاد مشارکت های اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه اظهار داشت: کارگاه آموزشی طرح پلاک ایمن توسط کارشناس آتش نشانی و با حضور مسئولین خانه های دوام و ایمنی سراهای محلات شمال تهران، در سالن آمفی تئاتر سرای محله زعفرانیه برگزار شد.

وی افزود: این برنامه به منظور آموزش مسئولین خانه های دوام سرای محلات اجرا شد تا در نهایت آنان با آموزش آموخته های خود به شهروندان این طرح را در محله ها گسترش دهند.

قنبری گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقای آگاهی شهروندان و خوداظهاری آنان درباره ایمنی محله و خانه ای است که در آن زندگی می کنند تا سازمان آتش نشانی به کمک توضیحات دقیق از شرایط منزل افراد بتواند با راهنمایی، در زمان وقوع حادثه خسارت کمتری متوجه آنان شود.

مدیر ستاد مشارکت های اجتماعی منطقه یک خاطرنشان کرد: تمام خدماتی که در این طرح ارائه می شود، رایگان است و شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه پلاک ایمن، pelak125.tehran.ir بخش خوداظهاری آن را پر کنند تا ساختمان آنها از طرف کارشناسان آتش نشانی ارزیابی شود.
وی اظهار امیدواری کرد با مشارکت شهروندان، در پایان این طرح مشکلات ایمنی ساختمان ها به درستی شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام لازم انجام شود.

چاپ چاپ