تاریخ انتشار: 18 اکتبر 2021 - اخبار

نگهداری زیرساخت‌ها رابطه مستقیمی با رضایتمندی مردم دارد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت مسئله نگهداری امکانات و زیرساخت‌های شهری، گفت: تعمیر، نگهداری و افزایش عمر مفید امکانات شهری ارتباط مستقیمی با رضایتمندی شهروندان دارد.
حسین اسلامی روز دوشنبه در یازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با تأکید بر ضرورت به‌موقع ترمیم و روسازی معابر شهری، اظهار داشت: این مسئله با رضایتمندی شهروندان ارتباط مستقیم دارد و باید در زمان مناسب و قبل از اینکه هزینه مدیریت شهری بیشتر شود انجام بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت، بیان کرد: موضع جمهوری اسلامی در خصوص وحدت بین مسلمانان کاملاً شفاف و روشن است و سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی بیگانگان طی این سال‌ها تلاش کرده‌اند آن چیزی که کشورهای اسلامی به وجود می‌آید تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی باشد نه اختلاف بین مسلمانان و صهیونیست‌ها.

اسلامی خاطرنشان کرد: برخی افراد ساده‌لوح تحت تأثیر نقشه‌های اختلاف انگیز دشمنان قرار می‌گیرند و در زمین دشمن بازی می‌کنند و علیه مقدسات یکدیگر توهین می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: تنها کسانی که از اختلاف بین ملت‌های مسلمان نفع می‌برد دشمنان هستند و فقط دود جنگ آن به چشم ملت‌های منطقه می‌رود.****

چاپ چاپ