تاریخ انتشار: 26 آگوست 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

اجرای طرح کارت پارک جهت ساماندهی پارک خودروها در حاشیه ی خیابانها اجرا می شود...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل ؛ عضو کمیسیون طرح وبرنامه ی شورای اسلامی شهر زاهدان گفت : اجرای خواسته های به حق و قانونی مردم مورد توجه اعضای شورای شهر بوده و در این راستا با احترام به رای و نظر مردم همواره در صدد حل مشکلات هستیم و امیدواریم در حد امکان بتوانیم خواسته های شهروندان را محقق کنیم .
عطاءا… شه بخش افزود : یکی از مواردی که به صورت یک معضل در سطح شهر درآمده است موضوع ساماندهی پارک خودروها در حاشیه ی خیابانهای سطح شهر می باشد لذا با جدیت این موضوع را دنبال کردیم و برنامه هایی را در جهت مرتفع نمودن آن در شرف اقدام داریم .
وی از اجرای طرح کارت پارک در برخی از نقاط شهر خبر داد و گفت : به منظور کاستن از مشکلات مربوط به پارک خودروها در نقاط پرتردد شهر از جمله خیابانهای امیرالمومنین(ع) ، شریعتی ، طالقانی ، خیام در نظر داریم که طرح کارت پارک را در این اماکن اجرا نمائیم .
وی اظهار داشت : اجرای این طرح ممکن است در ابتدا باعث ایجاد برخی از ذهنیتها در بین شهروندان شود اما در نهایت باعث رعایت اعتدال و اعطای حق پارک خودرو به صورت عادلانه برای شهروندان خواهد شد .
این عضو شورای اسلامی شهر در ادامه در خصوص برخی از برنامه ها و پروژه های شهرداری در هفته ی دولت اشاره کرد و گفت : یکی از پروژه های بزرگ و شاخصی که شهرداری در هفته ی دولت تقدیم شهروندان خواهد نمود ، افتتاح پارک ۷ هکتاری سرداران شهید واقع در بلوار انقلاب مقابل پایانه مسافربری می باشد .
وی گفت : عدم تامین به موقع اعتبارات این پارک باعث شد تا افتتاح آن به تعویق افتد اما با پیگیری های صورت گرفته این مسئله حل شد و ان شاءا… در هفته ی دولت به بهره برداری خواهد رسید .
وی در پاسخ به نحوه ی رسیدگی بیشتر به مسائل حاشیه ی شهر گفت : با توجه به گستردگی شهر زاهدان و نیاز به افزایش تعداد شهرداری های مناطق و با پیگیری های صورت گرفته توسط شهردار محترم قرار است تا شهرداری های مناطق چهار و پنچ در هفته ی دولت افتتاح و در خدمت شهروندان قرار گیرند و ان شاءا… با شروع به کار این دو شهرداری قطعاً بسیاری از مشکلات موجود در حاشیه ی شهر برطرف خواهند شد .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.