در ادامه سلسله مراسم تقدیر از نیروهای کارگری منطقه 3

تجلیل از نیروهای خدمات اداری درشهرداری منطقه۳

تاریخ انتشار: 26 آگوست 2014 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

تجلیل از نیروهای خدمات اداری درشهرداری منطقه۳
مراسم تجلیل از نیروهای پرتوان و خدوم حوزه اداری شهرداری منطقه سه همزمان با روزهای هفته دولت و در آستانه دهه کرامت با هدف تقدیر از تلاش های آنان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری مشهد، در این مراسم که به پاسداشت تلاش های صورت گرفته توسط نیروهای تلاش گر حوزه خدمات اداری صورت گرفت از ۱۹ نفر از آنان تقدیر به عمل آمد.
این مراسم در راستای سیاست های کلی منطقه در تقدیر از فعالان حوزه های گوناگون کاری و با هدف افزایش حس تعلق سازمانی، گسترش فرهنگ کار سالم و سپاس از خدمات صادقانه ارائه شده در طول سال برگزار شده است و در طول سال و به مناسبت های گوناگون استمرار خواهد داشت تا از این روزن ضمن بالابردن روحیه کار و رضایتمندی نیروهای فعال از توجه و تدبیر مدیران در خصوص نحوه فعالیت شان، به افزایش کارایی نیروها و در نتیجه رضایت عمومی شهروندان از خدمات دریافتی منجر شود.
علی یوسف زاده نیز در این مراسم ضمن استماع مسائل و مشکلات نیروهای حوزه خدمات اداری منطقه سه شهرداری مشهد، از تلاش های آنان تقدیر نمود و نقش آفرینی آنان را در حفظ و حراست از بیت المال و امکاناتی که متعلق به مردم است ستود و در خصوص رفع پاره ای از مسائل و مشکلات آنان قول اقدام مساعد داد.
گفتنی است در پایان این مراسم مانند آخرین مراسم برگزار شده در منطقه که تقدیر و تجلیل از نگهبانان منتخب منطقه بود، به رسم سپاس هدایایی به این نیروهای دلسوز و پر تلاش اهدا گردید.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.