تاریخ انتشار: 31 آگوست 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

بازدید میدانی شهردار آبادان از طرح های عمرانی برای افتتاح در هفته دولت...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار آبادان با حضور در محل اجرای پروژه های عمرانی واقع در مناطق سه گانه شهرداری در جریان روند اجرای پروژه های قابل گشایش در هفته دولت قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری آبادان، این بازدید در راستای بررسی روند اجرای طرح های عمرانی شهرداری و پروژه های قابل گشایش در هفته دولت انجام گرفت.
شهردار آبادان در این بازدید دو ساعته که به همراه معاونین و مدیران مناطق و کارشناسان فنی انجام شد بر ایجاد تسریع در روند اجرای پروژه ها تأکید کرد.
محمودرضا شیرازی ضمن تقدیر از تلاش مجموعه شهرداری در خصوص اهتمام برای اتمام طرح های قابل افتتاح در هفته دولت خاطرنشان کرد: هفته دولت از راه رسید تا بار دیگر شاهد خبرهایی خوش در حوزه های عمرانی و خدماتی برای شهروندان باشیم.
وی تصریح کرد: امروز مردم از شهرداری انتظار احداث پروژه هایی دارند که رفاه و آسایش را برایشان به ارمغان آورد و خوشبختانه با پی گیری ها و اهتمام ویژه عوامل و مسئولین شهرداری، پروژه ها طی زمان بندی مناسب و با کیفیت مطلوبی در حال پیشرفت می باشند و قطعاً پروژه های عمرانی تأثیر بسزایی در رشد و توسعه ی شهر آبادان خواهند داشت.
در این بازدید مقرر شد طرح هایی که برای افتتاح در هفته دولت آماده بهره برداری هستند با سرعت و دقت بیشتری اجرا شده و عملیات اجرایی آنها در اسرع وقت به اتمام برسد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.