افتتاح بوستان‌های شهید همت الهیه و امام سجاد(ع) در زیباشهر زنجان
همزمان با هفته دولت:

افتتاح بوستان‌های شهید همت الهیه و امام سجاد(ع) در زیباشهر زنجان...

تاریخ انتشار: 31 آگوست 2014 - اختصاصی, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همزمان با هفته دولت بوستان شهید همت شهرک الهیه و بوستان امام سجاد(ع) در زیباشهر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زنجان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، پارک شهید همت کوی الهیه با مساحت ۶ هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال احداث شده است.

پیاده روسازی با سنگ با مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع، پیاده روسازی با پیور ویژه تردد نابینایان با مساحت ۵۰ مترمربع، خاک‌برداری، تسطیح و خاک‌ریزی ۸ هزار مترمربع، تک جدول به طول یک هزار و ۴۲۰ متر، اجرای نهر ایستاده ۴۹۰ متر، نصب ۲۰ عدد نیمکت، ۱۸ عدد سطل زباله، اجرای فونداسیون و نصب پایه چراغ روشنایی ۴۵ عدد، پی‌کنی برای سیستم روشنایی ۴۵۰ مترمکعب و کابل گذاری برای سیستم روشنایی به طول ۸۰۰ متر از جمله مهمترین اقدامات در این پارک است.

همچنین بوستان امام سجاد(ع) زیباشهر با مساحت ۸ هزار و ۴۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

اجرای تک جدول به طول یک هزار و ۶۰۰ متر، اجرای پیاده روسازی، کابل گذاری سیستم روشنایی به طول ۷۰۰ متر، پیاده روسازی به مساحت ۳ هزار مترمربع، اجرای نهر ایستاده به طول ۲۰۰ متر و نصب نیمکت پارکی به تعداد ۲۱ عدد و سطل زباله به تعداد ۱۸ عدد از جمله اقدامات انجام شده در این پارک است.

انتهای پیام/

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.