تاریخ انتشار: 31 آگوست 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

۱۳۷ ، چشم بینای شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری است

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

نشست شهردار منطقه سه مشهد با کارشناسان پیگیری ۱۳۷ شهرداری مناطق؛

تصحیح فرآیند عملکرد واحدهای سازمانی شهرداری یکی از نتایج مثبت فرآیند تحلیل های آماری واحد ۱۳۷ است که می تواند منجر به رفع معضلات شهری و بهبود روشهای موجود در ماموریتهای محوله مدیریت شهری شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، علی یوسف زاده که میزبان نشست کارشناسان پیگیری واحد ۱۳۷ مناطق شهرداری مشهد بود، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارشناسان واحد ۱۳۷ که به عنوان پل ارتباطی شهروندان و شهرداری نقشی کلیدی را ایفا می نمایند، گفت: از آنجا که سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه سه پل ارتباطی مردم با مدیریت شهری است، جایگاه رفیع آن در ارتباطات دو سویه شهرداری و شهروندان برکسی پوشیده نیست و این همت شبانه روزی شایسته تقدیر و تمجید ویژه است.
وی در خصوص ویژگی های واحد ۱۳۷ شهرداری گفت: مدیریت فرآیند ثبت ، ابلاغ و ارجاع ، پیگیری تا انجام نهایی درخواستهای شهروندان و نظارت دقیق بر اجراء و صحت عمل ، بازرسی موثر و کار آمد از عملکرد تیمهای اجرایی از مهمترین کارکردهای واحد ۱۳۷ است که نشان دهنده عمق اعتقاد شهرداری به پاسخگویی سریع و صحیح به شهروندان است.
وی همچنین تصحیح فرآیند عملکرد واحدهای سازمانی شهرداری را یکی از نتایج فرآیند تحلیل های آماری ۱۳۷ دانست و خاطرنشان ساخت: ایجاد و مدیریت سامانه های تحلیل داده ها به منظور برنامه ریزی دقیق در جهت رفع معضلات شهری و بهبود روشهای موجود در ماموریتهای محوله یکی از بهترین شیوه های کنترل فرآیند مدیریت شهری است که نیازمند تدقق مجموعه ۱۳۷ در این حوزه است.
علی یوسف زاده همچنین به یکی از موارد تکراری شهروندان در مناطق پرداخت و گفت: متاسفانه بعضاً برخی از پیام های شهروندان چندین بار و تحت عنوان پیگیری مجدد در مناطق بازخورد پیدا می کند اما واقعیت آن است که برخی از محدودیت های کلان مدیریت شهری از جمله واگذاری دیرتر از موعد اعتبارات باعث کندی برخی از موارد اعلامی شهروندان می شود که در این خصوص ناگزیر موارد پیگیری مجدد شهروندان افزون می شود خصوصاً در مناطق کمتر توسعه یافته ای مثل ما که یکی از عمده معضلات شهروندان بحث آسفالت است که طبیعتاً فرآیند آن تنها در مناطق تعریف نمی شود و نیازمند پیگیری هایی خاص در سازمان ها و معاونت های بالادستی نیز می باشد.
وی ادامه داد: از این رو یکی از راهها این است که مدیران ارشد حوزه بودجه ریزی در شهرداری با موارد مورد نظر شهروندان در ۱۳۷ بیش از پیش آشنا شوند تا با هدفمندی هوشمندانه ای در بهبود اقدامات مقتضی در مناطق گام بردارند.
وی در پایان بار دیگر تلاش های مجموعه ۱۳۷ را ستود و خاطرنشان کرد: کار کردن در واحد ۱۳۷ بسیاردشوار و نیازمند صبر و حوصله قابل توجهی است و این امر ارج و قرب تلاش های همکاران ما را دوچندان می نماید و از این حیث بایستی به بازخورد برخورد مردم مدارانه کارشناسان ۱۳۷ با شهروندان اشاره نمود که بارها از سوی بسیاری از اهالی محلات مناطق به اطلاع مدیران شهری رسیده است.
گفتنی است در پایان این نشست نیز از سه تن از کارشناسان برگزیده که در طول سال جاری بیشترین همکاری و پیگیری را با مجموعه ۱۳۷ شهرداری منطقه سه داشته اند تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا گردید.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.