- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

افتتاح پروژ ه های ۳۴ میلیاردی شهرداری بهشهر در هفته دولت

بهره برداری از پروژه ها ماحصل اعتماد همشهریان نسبت به مدیریت شهرداری است
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر ۴ پروژه بزرگ شهرداری در هفته دولت با حضور حضورایت الله سید صابر جباری امام جمعه شهرستان بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، علی نبیان معاونت عمرانی استانداری ، محمد تقی نورزاد فرماندار شهرستان بهشهر ، اعضای شورای اسلامی بهشهرو کلیه مسئولان و خانواده معظم برگزار شده با هزینه ۳۴ میلیا ردریال به بهره برداری رسید.
حمیدازموده شهردار بهشهر در این مراسم با تبریک و گرامیداشت هفته دولت اذعان داشته است که :
هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین گفتمان و بیان دستاوردها و خدمات مسئولان به مردم بوده و پنهان کاری محوراصلی تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناکارآیی و ناتوانی نظام اسلامی خواهد بود.
شهردار بهشهر با این عنوان که هفته دولت، فرصت مغتنمی برای نقد و اصلاح عملکردها به شکل صحیح میباشد ادامه داده است که:
خوشبختانه رهبر بصیر و فرزانه انقلاب با اتکا به تجربه‏های ارزشمند اجرایی و تیزبینی خاص خویش، کوشیده است با نظارت دقیق بر عملکرد دولتمردان ونشان دادن نقاط قوّت و ضعف آنها، با بیان هشدارها، رهنمودها و راهکارها، مدیران و مسئوولان را برای رسیدن به اهداف چشم‏اندازی روشن و امید بخش یاری رسانده و ایشان همواره با طرح خواسته‏هایی چون مبارزه با دشمنان نظام ،به تبیین سیاست‏های صحیح پرداخته اند.
در ادامه حمیدآزموده شهردار بهشهر با اعلام پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت اذعان داشته است:
از اهم این پروژه هابهره برداری از دومین ایستگاه سوخت سی ان جی با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال که با احتساب زمین و سهم دولت میباشد و افتتاح پل دولت با هزینه ۶ میلیارد ریال ، رینگ دوچرخه سواری با هزینه ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ساختمان شماره ۲ شهرداری که شامل ابنیه ،تاسیسات و طراحی داخلی میباشد بیش از ۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است .
سید علی نبیان معاون امور عمرانی استانداری مازندران در این مراسم ضمن تشکر از پیگیریهای شهردار بهشهر در پروژ های طراحی شده عنوان داشته است:
یکی از اولویت اصلی مدیران استانی، توجه ویژه به ساخت و سازهای شهری و احداث زیرساخت های مناسب برای افزایش رفاه و امنیت ساکنین است .

که در هفته دولت ۳۵ طرح مرتبط با حوزه های عمران شهری در مازندران به بهره برداری رسید و امیدواریم با نگاه مثبت مدیران شهری، شاهد توسعه فعالیت های عمرانی شهرها باشیم .

در پایان گفتنی است علاوه بر افتتاح پروژهای فوق ، شهرداری نیز با برگزاری نمایشگاه عکس شهد ا ی ماه شهریور ویژه شهرستان بهشهر ، عطر افشانی و گلباران نمودن مزار شهدا و همچنین برگزاری مسابقه دارت با حضور کارکنان ادارات اقدام نموده است که در پایان مراسم نسبت به افتتاح پروژ های فوق اقدام ضمنا برای نمادین تعدادی از خودروها نسبت به سوختگیری اقدام کرده اند.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر