- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

کارمندان نمونه سال ۱۳۹۳ شهرداری آبادان معرفی شدند

کارمندان نمونه شهرداری آبادان در سال ۹۳، طی مراسم جشنی معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری آبادان، ۱۴ نفر از کارمندان نمونه شهرداری آبادان در سال ۹۳ که مباحث مربوط به تکریم ارباب رجوع را به بهترین و مطلوب ترین شکل ممکن به انجام رسانده اند، طی مراسمی در تالار مهر معرفی شدند.
تمامی این کارمندان نمونه از حوزه های کاری متفاوت که شهرداری مرکزی، شهرداری های مناطق و سازمان های وابسته را شامل می شود، انتخاب شده اند.
شهردار آبادان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: انتخاب کارمند نمونه باید بر اساس معیارهای مشخص و بگونه ای باشد که انگیزه و تکاپوی کارمندان را در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم افزایش دهد.
محمود رضا شیرازی با قدردانی از تلاش های یک سال گذشته کارمندان در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم، اضافه کرد: همه کارمندان خوب و نمونه هستند اما باید رقابت سالم بین آنان در نمونه سال شدن و نیز تقویت فرهنگ کار و تلاش در آنان ایجاد شود.
وی تصریح کرد: در یکسال گذشته مجموعه کارگزاران و کارمندان دولت در سایه منویات رهبری و سیاست های دولت گام برداشته اند و موفقیت هایی که طی یکسال گذشته دولت به آن دست یافته است، حاصل همدلی، تعامل و همراهی تمامی کارمندان و مدیران با دولت اعتدال گرای جمهوری اسلامی بوده است.
مدیر ارشد شهری آبادان با تقدیر از کلیه کارکنان و کارگران شهرداری اظهار داشت: قطعاً موفقیت های حاصل شده و طرح ها و پروژه های اجرا شده در سطح شهر، حاصل زحمات و خدمات جمعی همه همکاران بوده و به نظر ما همه کارکنان و کارگران شهرداری نمونه هستند اما تعدادی از این همکاران پیشرفت و تلاش بیشتری داشتند که انتخاب شدند.
در این مراسم، بهروز مفرشی (روابط عمومی)، سارا مشوق (حقوق و مزایا)، عادل سلج محمودی (امور حقوقی)، مهراب قلی زاده (امور مالی)، مریم علی نژادی (منطقه یک)، لیلا نصیر زاده (منطقه دو)، سید مصطفی صمدی (منطقه سه)، فریدون مهرانفر (سازمان عمران)، بهمن احمدی (سازمان تاکسیرانی)، فردین قنبری (سازمان پارک ها)، حسین دشمن زیاری و اسماعیل حاتمی (سازمان خدمات موتوری)، مرجان جوهری پور (سازمان مدیریت پسماندها)، و منصور شریفی مجد (سازمان آتش نشانی) که عملکرد رضایت بخشی داشته اند بعنوان کارکنان نمونه شهرداری در سال ۹۳ انتخاب و تجلیل شدند.