تاریخ انتشار: 31 آگوست 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

جشنواره ورزشی”هشت بهشت”در منطقه ۳مشهد مقدس برگزار می‌شود...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در سطح منطقه سه صورت می گیرد؛
جشنواره هشت بهشت، در ۸ مکان، ۸ روز و از ۸ شهریور ماه ۹۳ و همزمان با ایام میلاد هشتمین امام رئوف در بین مناطق سطح شهر مشهد آغاز شد. منطقه سه در بوستان یاس نبی میزبان این جشنواره است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، این جشنواره تفریحی و ورزشی با هدف ایجاد شور و شادی و انگیزه افزایش حس تندرستی روانی در میان شهروندان و ترویج و توسعه ورزش همگانی، غنی سازی اوقات فراغت و با گرامیداشت دهه کرامت از شب گذشته آغاز به کار نموده است.
این جشنواره که نمونه ای از ویژه برنامه شهرشاد است با توجه به تمرکز نا مناسب آن در سالهای گذشته در پارک ملت، از ابتدای سال جاری و با حمایت دیگر مناطق شهری به صورت پراکنده و عمومی در مناطق گوناگون برگزار می گردد.
این جشنواه در منطقه سه، دارای ۱۵ غرفه تفریحی و ورزشی است که ۵ غرفه ورزشی، ۵ غرفه بومی و محلی، ۵ غرفه تفریحی و ۱۰ غرفه مخصوص بانوانتدارک دیده شده است که شهروندان منطقه سه می توانند از مزایای برگزاری چنین جشن با شکوهی در ایام پر سرور میلاد حضرت رضا(ع) از آن بهره مند شوند.
گفتنی است این جشنواره همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا(ع) به مدت ۸ شب در بوستان یاس واقع در طبرسی شمالی ۱۲ از ساعت ۱۸ تا ۲۱ هرشب همراه با ذکر صلوات خاصه امام رضا(ع)، اجرای برنامه نورافشانی و از ساعت ۲۱ تا ۲۲ با ویژه برنامه مراسم قرعه کشی درحال برگزاری است.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.