مدير عامل شركت اتوبوسراني شهرداري اصفهان:

زمان بندی حرکت اتوبوس های شهر تا پایان سال مکانیزه می شود...

تاریخ انتشار: 01 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت زمان بندی برای ناوگان اتوبوسرانی اعلام کرد: زمان بندی حرکت اتوبوس های شهر تا پایان سال جاری مکانیزه می شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، سید عباس روحانی با اعلام این خبر گفت: ترافیک در کلانشهر ها سبب شده زمان بندی برای ناوگان اتوبوسرانی در این شهرها بیش از شهرهای کوچک از اهمیت برخوردار باشد.

وی افزود: در اصفهان تلاش های بسیاری برای زمان بندی اتوبوس ها انجام شد و با همکاری سازمان فاوا و معاونت حمل ونقل و ترافیک بسترهای لازم برای زمان بندی حرکت اتوبوس ها فراهم شد.

روحانی ادامه داد: مطالعات بسیاری در این زمینه انجام شد و به این نتیجه رسیدیم که اگر بخواهیم سفر مطمئن برای ناوگان اتوبوسرانی اصفهان تعریف کنیم و اطمینان شهروندان به ناوگان اتوبوسرانی افزایش یابد، باید زمان بندی حرکت اتوبوس ها را مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان این که برای تعیین زمان بندی حرکت اتوبوس ها به استفاده از تجهیزات به روز و مکانیزه نیاز بود؛ زیرا استفاده از عوامل انسانی با خطا همراه بود، اذعان داشت: تجهیز اتوبوس های ناوگان به سیستم ای.وی .ال مورد توجه قرار گرفت و در اولین گام ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به این سیستم مجهز شد.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با اشاره به این که پروژه تجهیز اتوبوس های ناوگان به سیستم AVLمدت زمانی متوقف شدگفت: از سال گذشته مجددا پروژه تجهیز اتوبوس های ناوگان به سیستم AVL ادامه یافت و اکنون ۱۲۰۰ اتوبوس ناوگان به این سیستم تجهیز شده است.

روحانی از نصب تابلوهای دیجیتال در ایستگاه های شهر خبرداد و بیان کرد: مطالعات استفاده از این تابلوها انجام شد و در ایستگاه هایی نیز این تابلوها به صورت پایلوت نصب شد و با مشاهده نتایج طرح، تابلوها در دیگر ایستگاه های شهر هم نصب می شود.

وی با بیان این که در حال انعقاد قرارداد برای نصب تابلوها در ایستگاه های اتوبوس در شهر هستیم افزود: تابلوهای دیجیتال در ایستگاه ها تا پایان شهریور نصب می شود به طوری که زمان بندی حرکت اتوبوس های ناوگان اتوبوسرانی تا پایان سال به صورت مکانیزه انجام می شود.

وی به فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی اشاره و تصریح کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته دغدغه ما آماده سازی ناوگان اتوبوسرانی برای آغاز سال تحصیلی بود.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان تاکید کرد: اتوبوس های ناوگان برای مهرماه آماده می شود و با وجود همه مشکلات برای سرویس دهی به دانش آموزان آماده هستیم.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.