تاریخ انتشار: 01 سپتامبر 2014 - اخبار

کاشت و ترمیم ۹۰۸۰ مترمربع چمن در سطح شهرداری منطقه سه زنجان...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرپرست منطقه سه شهرداری زنجان خبر داد

سرپرست منطقه سه شهرداری زنجان از کاشت و ترمیم ۹ هزار و ۸۰ مترمربع چمن در سطح شهرداری منطقه سه زنجان در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، رحمان وزیری اظهار کرد: در این مدت ۲ هزار مترمربع از چمنکاری‌های سطح منطقه در کمربندی جنوبی، پارک خیام و غیره انجام شده است.

وی از کاشت چمن مقابل مجتمع مسکونی پرسپولیس به مساحت یک هزار و ۱۰۰ مترمربع خبر داد و گفت: کاشت چمن درپارک کودک به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در این مدت تکمیل شده است.

سرپرست منطقه سه شهرداری زنجان افزود: کاشت چمن و درخت در ضلع شرقی تقاطع شیلات به مساحت ۹۰۰ مترمربع، کاشت چمن رفوژوسط حدفاصل زیرگذرسرباز گمنام تا تقاطع تربیت به مساحت ۶۰۰ مترمربع، کاشت چمن در رفوژوسط کمربندی شمالی منتهی به میدان جهاد به مساحت ۷۰۰ مترمربع، کاشت چمن ضلع جنوب غربی میدان ارتش به مساحت ۱۳۰ مترمربع، کاشت چمن دررفوژوسط(ضلع شرقی) میدان فلسطین به مساحت ۲۰۰ مترمربع، ترمیم چمن سبزه میدان به مساحت ۷۰۰مترمربع، ترمیم چمن وکاشت درختچه درمیدانچه سرچشمه به مساحت ۲۵۰ مترمربع، کاشت چمن درخیابان شهید یداله پیرمحمدی به مساحت۸۰۰مترمربع، کاشت چمن و گیاهان پوششی در مقابل ساختمان توسعه معادن روی به مساحت ۲۰۰مترمربع و کاشت چمن درضلع جنوبی مزارقدیمی خیابان دهخدا به مساحت۳۰۰مترمربع از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است.

وی خاطر نشان کرد: برای کاشت چمن تاکنون بیش از ۵۶۷ میلیون ریال هزینه شده است.

وزیری به هرس و قطع شاخه‌ها و درختان خشک در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: به منظور آماده سازی مکان کاشت چمن درزیرگذرسیدالشهدا(ع) ۱۵۰۰ مترمربع در این محل خاکریزی و تسطیح صورت گرفته است.

وی بیان کرد: خاکریزی و تسطیح و آماده سازی زمین ورودی میدان آزادی مقابل ساختمان پلیس راهور به مساحت ۱۵۳ مترمربع انجام شده است.

سرپرست منطقه سه شهرداری زنجان گفت: دو فقره انشعاب آب برای آبیاری فضای سبزتازه کاشت در خیابان شهید یداله پیرمحمدی و دو فقره انشعاب آب شهری برای آبیاری چمن تازه کاشت مقابل مجتمع مسکونی پرسپولیس خرید و نصب شده است.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.