رشد ۶۷ درصدی آسفالت معابر شهر رفسنجان
تاریخ انتشار: 29 جولای 2022 - اخبار

رشد ۶۷ درصدی آسفالت معابر شهر رفسنجان

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان گفت: در شش ماه اخیر میزان آسفالت معابر شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۶۷ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی اظهار کرد: در بازه زمانی دی‌ماه ۱۴۰۰ تا خردادماه ۱۴۰۱ آسفالت بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر رفسنجان انجام شده که این میزان در سال ۱۳۹۹ در همین بازه زمانی ۲۰۵ هزار مترمربع بوده است.

وی افزود: در این بازه زمانی تعداد ۱۵۴ کوچه آسفالت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان دو برابر افزایش داشته است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان تصریح کرد: با وجود اینکه گرانی قیر، هزینه‌های آسفالت معابر را افزیش داده اما همه تلاش ما این است که در راستای رفاه شهروندان آسفالت معابر شهر را با قوت ادامه دهیم.

…………….

اجرای عملیات لایروبی و پاکسازی رودخانه ها و دهانه پل ها در رفسنجان
معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر پدیده مانسون و در راستای جلوگیری از بروز حادثه ناشی از جاری شدن سیلاب، دهانه پل‌های سطح شهر که به علت تخلیه خاک و نخاله مسدودشده بود، پاکسازی و لایروبی ‌شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمدعارف پوراسدالهی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که موجب وقوع سیلاب در سطح شهر می‌شود، مسدود شدن دهانه پل‌های بعلت تخلیه خاک و نخاله و است که در این راستا طی بازدیدهای بعمل آمده، آبراه ها و دهانه برخی از پل‌ها که احتمال آب گرفتگی در آن ها وجود داشت، شناسایی شد.

وی از آغاز عملیات پاکسازی و لایروبی دهانه پل‌های سطح شهر طی روزهای اخیر خبر داد و اعلام کرد: شهرداری رفسنجان با بسیج تمامی امکانات تمهیدات لازم برای مقابله با آبگرفتگی معابر را صورت داده و امیدواریم با تعامل شهروندان بتوانیم در بارش‌های پیش‌رو با اقدامات مناسب شاهد کمترین آبگرفتگی در سطح شهر باشیم.

چاپ چاپ