استاندار کرمان :

پروژه کوثر شهر کرمان را متحول می کند

تاریخ انتشار: 08 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

استاندار کرمان در مراسم امضای تفاهم نامه احداث مشارکتی پروژه شهر ۶ دروازه آدینه کرمان :

سرویس خبر : اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان
با حضور استاندار کرمان تفاهم نامه احداث مشارکتی پروژه «شهر ۶ دروازه آدینه کرمان» توسط شهردار کرمان و برادران آدینه به امضا رسید.
استاندار کرمان در این نشست ضمن تبریک میلاد امام هشتم به رویکرد دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: مبنای دولت گسترش آرامش ، تعامل سیاسی و اقتصادی به منظور جذب سرمایه از خارج از کشور استو این به گونه ای تاثیر گذار بوده که آهنگ جذب سرمایه گذار از یک سال پیش نواخته شده است.
مهندس علیرضا رزم حسینی با یادآوری اینکه با همه امکانات در اختیار سرمایه گذاران و کارآفرینان هستیم ، گفت: این اقدام برادران آدینه در تاریخ کرمان ثبت خواهد شد.
استاندار کرمان با بیان اینکه شهر کرمان با آنچه که قدمت تاریخی آن است، فاصله دارد و لازم است این فاصله هر روز کمتر گردد ، افزود: اقتصاد ایران در مرحله ای است که جذب سرمایه گذار خارجی را به خود می بیند و سعی ما نیز بر این است که در این مسیر قوانین مزاحم را در چارچوب ضوابط و مقررات کاهش دهیم .
مهندس رزم حسینی با اشاره به بازسازی بازار ، بدنه سازی میدان مشتاق را کار بسیار بزرگی دانست و گفت: خرسندیم که با پیگیری ثبت دو اثر دیگر جهانی در کرمان این استان تنها استانی است که چهار اثر ثبت جهانی در خود خواهد داشت .
استاندار کرمان سرمایه گذاری طرح کوثر را بسیار عظیم دانست و گفت: این طرح با سرمایه گذاری مردم شهر کرمان را متحول می سازد .
وی احداث کمربند سبز شهر کرمان،را از دیگر افتخارات بزرگ این شهر دانست .
مهندس رزم حسنی با اشاره به اینکه آهنگ جذب سرمایه گذار به گوش سرمایه گذران هم خواهد رسید ، گفت: از آمدن سرمایه گذاران به کرمان مطمئن هستم .
وی تصریح کرد: از همین جا به کرمانیان خارج از کشور هم پیام می دهیم که کرمان در جذب سرمایه گذار پیشتاز است.
مهندس رزم حسینی با اشاره به اینکه مقدمات طرحهای دیگری هم در استان در حال انجام است گفت: به زودی این طرحها پس از عملیاتی شدن به اطلاع مردم خواهد رسید .
استاندار کرمان همچنین اظهار داشت: خداوند به نیات خیر کمک می کند و امیدوارم همه دست در دست هم استان را آنگونه که شایسته آن هست بسازیم.

با حضور استاندار کرمان انجام شد:
امضای تفاهم نامه احداث پروژه شهر ۶ دروازه آدینه کرمان
سرویس خبر : اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان

در نشستی که با حضور استاندار ، شهردار ، فرماندار، معاون فنی عمرانی استاندار، آقایان آدینه و جمعی از مدیران در محل استانداری کرمان برگزار شد، تفاهم نامه احداث مشارکتی پروژه «شهر ۶ دروازه آدینه کرمان» منعقد و به امضای شهردار کرمان و سرمایه گذار طرح رسید.
شهردار کرمان در این نشست با بیان سابقه برادران آدینه ، تصریح کرد: برادران آدینه با تشکیل شرکت آدینه در دوره آقای جلال مآب و شورای دوم سنگ بنای احداث پایانه جدید شهر را با حدود ۲۰ میلیارد تومان سرمایه و به عنوان یک پروژه نمونه در جنوب کشورگذاشتند.
مهندس ابوالقاسم سیف الهی با اشاره به مدل مثلث توسعه استاندار محترم ، تصریح نمود: پروژه توریستی، رفاهی، ورزشی و درمانی «شهر شش دروازه آدینه کرمان» در حال حاضر ۱۳ هکتار زمین را در برمی‌گیرد، اما قابل افزایش تا ۳۰ الی ۴۰ هکتار است و ۳۵۰ هزار متر مربع فضای رفاهی، ورزشی را شامل می شود .
شهردار کرمان ضمن تشکر از همراهی و مشارکت برادران آدینه و حمایت های استاندار محترم ، بیان داشت: در سال در حدود ۲ میلیون متر مربع پروانه در شهر صادر می شود که در مقایسه با آن مجوز حدود ۳۵۰ هزار متر مربع آن توسط سرمایه گذار دریافت می شود و این یک نکته بسیار قابل تأمل در شهر کرمان می باشد.
مهندس سیف الهی با تقدیر از برادران آدینه اظهار امیدواری نمود: با اجرای این طرح مردم شریف کرمان از امکانات آن هر چه بیشتر بهره مند گردند.
آقای آدینه نیز در این نشست ، از همکاری و پشتیبانی شهردار کرمان تقدیر نمود و اظهار داشت : برای اجرای این سیتی سنتر چند منظوره با چند سرمایه گذار چینی و آمریکایی به منظور انجام کار و انتقال پول به توافق رسیدیم تا با یاری خداوند یک مجموعه رفاهی ورزشی بهداشتی که نمونه آن در آمریکا ساخته شده در شهر کرمان احداث شود.
وی تصریح کرد: در این مجموعه امکاناتی از قبیل هتل، بیمارستان، هایپرمارکت ۷۰ هزار متری ، پارک آبی ، موزه آثار باستانی و بسیاری از امکانات تفریحی رفاهی در نظر گرفته شده است.
مهندس آدینه زیربنای این پروژه را ۳۵۰ هزار متر مربع بیان نمود که بیشتر سرمایه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی آن از خارج از کشور تأمین خواهد شد.
برادر دیگر آقای آدینه نیز در این نشست ، با اظهار خرسندی از اینکه یک کرمانی استاندار کرمان شده از همکاری و پشتیبانی های مهندس سیف الهی شهردار کرمان تقدیر نمود و گفت: در این مدت ۵ سال مشارکت ما با شهرداری کرمان، مهندس سیف الهی در همه موارد با ما همکاری نمودند به طوری که مادر ابتدا در کرمان ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری نمودیم و در حال حاضر راغبیم این مبلغ را تا ۱۲۰۰ میلیارد تومان افزایش دهیم .
در پایان این نشست تفاهم نامه احداث مشارکتی شهر شش در وازه آدینه کرمان به امضای شهردار کرمان و سرمایه گذار طرح رسید و میان طرفین مبادله گردید .

در آینده ای نزدیک :
نصب دو پل هوایی عابر پیاده در بولوار جمهوری

سرویس خبر : اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان
معاون برنامه ریزی واقتصادی شهردار ی از نصب دو پل هوایی عابر پیاده در بولوار جمهوری به زودی خبر داد.
مهندس علی ایلاقی گفت : این پل ها مقابل اداره ی کل بهزیستی و مسجد امام رضا (ع) در بولوار جمهوری نصب می شود.
وی از نصب پل عابر پیاده در ابتدای میدان بسیج ،بزرگراه یادگار امام (مقابل دانشگاه بعثت و کرمان ) و مقابل معاونت راهنمایی و رانندگی در بولوار جمهوری طی ماه های گذشته خبر داد.
وی با بیان اینکه پل مقابل بیمارستان شهید باهنر راه اندازی شده است ،ادامه داد: برای رفاه حال بیماران این پل هم بصورت پله ای و هم بصورت آسانسور ی طراحی شده است.
وی ادامه داد: نصب پل هوایی روبروی سه راه بازرگانی و ۲۰ متری نادر در بولوار جمهوری نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمان:
یک دستگاه پژو ۴۰۵ در پمپ بنزینی در کرمان منفجر شد

سرویس خبر : اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از انفجار یک دستگاه پژو ۴۰۵ در پمپ بنزینی در شهر کرمان خبر داد.
با بیان اینکه حریق یک دستگاه خودرو ۴۰۵ در یکی از پمپ بنزین‌های شهر کرمان در ساعت ۸ و ۵۲ دقیقه صبح امروز به مرکز پیام این سازمان گزارش شد، اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی از ایستگاه‌های شماره یک و سه به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.
وی با بیان اینکه این حادثه در پمپ بنزین خواجو در شهر کرمان اتفاق افتاد، گفت: باک خودروی مذکور سوراخ و دارای نشتی بود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان تصریح کرد: راننده این خودرو پس از سوخت‌گیری اقدام به روشن کردن خودرو معیوب کرد که به سبب اتصالی در جریان برق دچار انفجار و حریق شد.
مومنی افزود: راننده با هول دادن خودرو قصد روشن کردن آن را داشت که خودرو منفجر شده و با پمپ‌های سوخت برخورد کرد.
وی از سوختن کامل خودرو به غیر از قسمت موتوری آن خبر داد و گفت: در این حادثه یک دستگاه پمپ دچار حریق شده و یکی دیگر از پمپ‌ها دچار حرارت دیدگی شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان بیان کرد: خوشبختانه شعله‌های آتش به مخزن‌ها سرایت نکرد که در غیر این شرایط شاهد حریقی عظیم در کرمان می‌شدیم.
مومنی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه صدمات و تلفات جانی در پی نداشت، خاطرنشان کرد: سوراخ بودن باک خودرو و نشت بنزین و در ادامه اتصالی در سیستم برق خودرو علت حادثه مذکور بوده است.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.