به مناسبت دهه کرامت صورت گرفت؛

فضا آرایی سطح منطقه ۳ با پرده های الوان

تاریخ انتشار: 08 سپتامبر 2014 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همزمان با فرارسیدن ولادت امام رضا(ع) در شهرداری منطقه سه و نواحی چهارگانه فضا آرایی با پرده های الوان صورت پذیرفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، علی یوسف زاده ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: شهرداری منطقه سه همزمان با فرا رسیدن ولادت امام رضا(ع)و آغاز دهه کرامت به منظور زیباسازی فضای سطح منطقه اقدام به نصب ۳ هزار متر ریسه رنگی و هزار متر پرده الوان مزین به نام علی ابن موسی الرضا (ع)، در سطح منطقه نموده است.
یوسف زاده همچنین در خصوص برنامه های شهرداری منطقه سه در دهه کرامت گفت: برگزاری همایش تفریحی و ورزشی و برپایی جشن میلاد علی ابن موسی الرضا(ع) در بوستان یاس، به همراه نورافشانی شب ولادت و مشارمت با بیش از ۱۰ مسجد در برگزاری ویژه برنامه های شب میلاد، از جمله برنامه هایی است که در این ایام صورت گرفته است.
علی یوسف زاده با اشاره به حضور شهرداری منطقه سه در جشنواره شهر بهشت، خاطرنشان کرد: عدم تمرکز جشنواره شهر بهشت در پارک ملت فرصتی بوده است تا شهروندان کم برخوردار محله طبرسی با حضور در این جشنواره از غرفه های پانتومیم، استخر توپ، بازی های بومی، بازی فکری، تیر و کمان، اعصاب سنج، آب بازی، بازی با رنگ و … بهره برده و فضایی شاد و مفرح را تجربه نمایند.
گفتنی است برای اولین بار از میدان امام حسین(ع) تا آرامگاه خواجه ربیع به صورتی زیبا و فراگیر ریسه بندی گسترده ای انجام شده است و پرده های الوان نیز در سطح منطقه و به صورت خاص در مساجد این محدوده نصب گردیده است.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.