تاریخ انتشار: 09 سپتامبر 2014 - اخبار, خواندني هاي برگزيده‌

شهردار منطقه ۳ در حاشیه آئین نکوداشت و تکریم بازنشستگان وخادمین مدیریت شهری؛...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

گنجینه گران بهای تجارب بازنشستگان چراغ هدایت جامعه است
تلاش های بی دریغ بازنشستگان امروز جامعه ما به عنوان چرخ دنده توسعه و پیشرفت کشور زمانی ثمربخش تر خواهد بود که گنجینه دانش و تجربه آنها در هم تنیده شود و به نسل های امروزی انتقال یابد.
به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری مشهد، علی یوسف زاده در حاشیه آئین نکوداشت و تکریم بازنشستگان وخادمین مدیریت شهری که با حضور شهردار مشهد ومدیران شهرداری در سالن صبا برگزار گردید با تاکید بر حفظ کرامت بازنشستگان گفت: فرد بازنشسته پس از ۳۰ سال زحمت و تلاش، فرصت می‌ یابد تا در دوران بازنشستگی به استراحت و پرداختن به کارهایی که به دلیل صرف وقت خود در محیط کار، نتوانسته آنها را انجام دهد. از این رو بازنشستگی به معنای پایان کار نیست بلکه آغاز دوران اعتدال و به ثمر نشستن تجارب گران بهای زندگی است.
وی در ادامه افزود: تکریم بازنشستگان ریشه در باورهای دینی و مذهبی ما ایرانیان داشته و از اصول و مبانی تربیتی جامعه اسلامی است بنابراین خانواده ها بایستی برای تحقق این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند.چرا که گنجینه گران بهای تجارب بازنشستگان همچون چراغی برای هدایت همه اقشار جامعه است و بایستی به بهترین نحوی از این گنجینه بهر جست.
گفتنی است در پایان این مراسم از بازنشستگان اَبر سازمان شهرداری مشهد با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.