تاریخ انتشار: 13 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

پیگیری مطالبات شهروندان از طریق شورای اجتماعی محلات در منطقه۳ مشهد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در راستای تقویت و معرفی هر چه بهتر شورای اجتماعی محلات محقق شد؛
جلسات شورای اجتماعی محلات طبرسی و سیس آباد در شهریور ماه سال جاری میزبان مهمانان ویژه ای از سازمان میوه و تره بار و آموزش و پرورش بود تا به صورت مستقیم به شهروندان این محلات پاسخگویی داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، با توجه به قرار گرفتن محله سیس آباد در مسیر جاده سیمان و با توجه به اینکه این محله کمتر از ۱۰ سال است که به محدوده شهری متصل شده است و بسیاری از زیرساخت های شهری به صورت کامل در آن پیاده سازی نشده است یکی از مشکلات و دغدغه های شهروندان محله سیس آباد، نبود مرکز خرید مناسب در این محدوده است که با پیگیری های شورای اجتماعی این محله و با حضور نماینده ویژه از سازمان میادین میوه و تره بار درخصوص این در خواست اقدامات مورد نیاز به عمل آید.
بر این مبنا در این جلسه یکی از مهم ترین در خواست های مردمی مربوط به نبود بازار خرید ارزاق و میوه و تره بار و عدم تعبیه کیوسک روزنامه و مطبوعات بود،که در نهایت با قول مساعد نماینده سازمان میوه و تره بار، و مشروط به پیدا شدن یک زمین مناسب جهت ساخت یک بازار ارزاق این سازمان آمادگی ساخت و راه اندازی در کمترین زمان را دارد.
در دیگر جلسه شورای اجتماعی محله به دعوت اعضای محله طبرسی نشست مشترکی با نماینده اداره کل آموزش و پرورش مشهد، نماینده بسیج ناحیه ابوذر و رئیس کلانتری طبرسی شمالی برگزار گردید که در آن ضمن بررسی مسائل امنیتی خصوصاً در آستانه آغاز سال تحصیلی شیوه های بالابردن ضریب امنیتی در این محدوده احصاء و تقسیم بندی در این خصوص به عمل آمد.
همچنین در این جلسه یکی از مصوبات شورای محله طبرسی شمالی در خصوص ایجاد گروههای همیار مدرسه ارائه گردید که نماینده آموزش و پرورش ضمن استقبال از آن، از طرح آن در جلسه با مدیران ارشد و جمع بندی نهایی جهت اجرایی ساختن آن در همه محلات شهر مشهد خبر داد.
گفتنی است در صورت اجرایی شدن طرح همیار مدرسه با محوریت بالا بردن سطح روانی و اجتماعی تفکر دانش آموزان و بهره گیری از امر به معروف رفتاری و عملی( نمادین) پیام ها و موارد جتماعی متناسب با فضای محله ارائه می گردد که طبیعتاً بازنشر آن توسط دانش آموزان در خانواده به ارتقای سطح کلی فرهنگ اجتماعی این محدوده منجر خواهد شد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.