المان و نماد شهدا و جانبازان نشان حرکت در مسیر انقلاب است
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر:

المان و نماد شهدا و جانبازان نشان حرکت در مسیر انقلاب است...

تاریخ انتشار: 13 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

ملت ایران به شهدا افتخار میکند
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهربه منظور برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر جلسه ایی با حضور مسئولان در دفتر شهردار برگزار گردید.
حمیدآزموده شهردار بهشهر و مسئول کمیته یادمانها و نمادهابا این عنوان که ملت ما به وجود شهدا افتخار می‌کند عنوان داشته است که: ساخت یادمان‌ها نماد حرکت استوار در صراط مستقیم الهی است و آنچه که نظام جمهوری اسلامی را به اوج عزت و بزرگی رسانده است، ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل استکبار جهانی است.
مسئول کمیته یادمانها و نمادهاو فرمانده پایگاه بسیج مرسلین شهرداری بهشهر با بیان اینکه مردم قهرمان ایران تمام قامت در مقابل دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی ایستاده اند افزود: شهیدان نماد مقاومت ملت ما هستند که امروز به عنوان الگوی برجسته و چراغی پرفروغ در مقابل دیدگان ما و جوانان قرار دارند واگر کسانی بخواهند در صراط مستقیم حرکت کرده و درست گام بردارند باید به این نمادهای زیبای مقاومت توجه کرده و ارج نهند.
حمیدآزموده با اشاره به فرمایشات حضرت امام(ره) در مورد شهید مدرس مبنی بر اینکه قبر شهید مدرس را احیا کنید، اظهار نموده:
منظور امام راحل از این سخن این بوده که با احیاء قبر شهید مدرس، راه او را که همان راه مقاومت در مقابل تصمیمات بیگانگان بود، احیا نمایید پس همه کسانی که نسبت به اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی اعتقاد دارند باید به نمادها و یادمان‌ شهدا احترام گذاشته و آن را بزرگ بشمارند.
شهردار بهشهر در ادامه بیان داشت: این نمادها در واقع تداعی‌ گرچکیده همه ارزش‌های انقلاب اسلامی وتکلیف همگانی در پاسداشت خون پاک شهدا و تدوام راه نورانی آنان است.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.