تاریخ انتشار: 13 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

شهرداری زنجان به استقبال از مهر می‌رود

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهرداری زنجان با تمهیدات و برنامه ریزی‌های انجام یافته برای بازگشایی مدارس به استقبال ماه مهر می‌رود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، محمد مرادی سرپرست روابط عمومی شهرداری اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط شهرداری برای آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس آماده است و تدابیر لازم و پیش بینی شده است.

محمد مرادی مهمترین اقدامات شهرداری زنجان تا آغاز مهر را خط کشی معابر جلوی مدارس، ساماندهی سرویس‌های ایاب ذهاب عمومی همچون تاکسی ون، رفع لکه گیری اطراف مدارس و برخی اقدامات فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: شهرداری زنجان امسال به ویژه به استقبال مهرماه می‌رود و قصد جلب هر چه بیشتر رضایت شهروندان و اولیای دانش‌آموزان را دارد.

وی تصریح کرد: توسعه و گسترش فضاهای سبز، اجرای تمهیدات ترافیکی از جمله خط کشی‌های عابر پیاده، نصب سرعت گیر، نصب تابلوهای هشدار دهنده مقابل مدارس از دیگر اقدامات شهرداری زنجان است.

مرادی خاطر نشان کرد: مدیران و مسئولان مدارس در صورت نیاز و نبود تابلو علائم مقابل مدارس می‌توانند با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان هماهنگی لازم را برای نصب تابلو علائم مقابل مدارس اقدام نمایند.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان در پایان عنوان کرد: شهرداری زنجان در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی و رویدادهای مهم در عرصه‌های مختلف به جد وارد عمل می‌شود و ارائه خدمات می‌نماید.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.