تاریخ انتشار: 14 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌

انتخاب تیم های برتر مسابقات بسکتبال بانوان شهرداری منطقه پنح مشهد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

تیم های برترمسابقات بسکتبال بانوان شهرداری منطقه پنج مشهد از بین ۳۷ تیم انتخاب و به مسابقات شهری اعزام شدند .
حسن هدایتی ضمن بیان خبر فوق افزود : این مسابقات به مدت یک هفته برگزار گردید که دراین مسابقات ۳۷ تیم در سالن ورزشی بهشت به رقابت پرداختند که طی ۶۷ بازی انجام شده ۸ تیم برتر به مسابقات شهری اعزام شدند .
وی افزود : حضور فعال زنان در جوامع موجب رشد و شکوفایی و پیشرفت آن در اجتماع خواهد شد و عدم حضور آنها می تواند موجب رکود و سستی جامعه شود . بنابراین جهت ایفای نقش حساس بانوان در جامعه لازم است در سایه پرداختن به فعالیتهای بدنی ورزش و با کسب روحیه شاداب و بدنی سالم بر سرعت و قدرت این اثر مثبت افزوده شود .
هدایتی خاطر نشان کرد : این مسابقات بین ۳۷ تیم ودر ۴ رده سنی ۱۳ تا ۱۹ ،۲۰ تا ۳۰، ۳۱ تا ۴۰ و ۴۱ به بالا برگزار شد که رده سنی ۱۳تا ۱۹تیم شایسته مقام اول و تیم ثامن مقام دوم را کسب نمودند . در رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال تیم پیوسته موفق به کسب مقام اول و تیم بابانظر موفق به مقام دوم گردیدند. در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال تیم بستان مقام اول و تیم ثامن مقام دوم را کسب نمودند . ودر رده سنی ۴۱ سال به بالا تیم وحدت مقام اول و تیم خشنودی مقام دوم را کسب نمودند .و در کل این ۸ تیم به مسابقات شهری راه پیدا نمودند .
وی در پایان سخنان خود گفت : ورزش، زنان را شکیبا و صبورتر کرده و اعتماد به نفس را افزایش می دهد و بر خلق و خوی آنان اثر مثبت داشته و آنها را در روابط اجتماعی خود با جامعه و به خصوص خانواده از رویکرد بهتری برخوردار می نماید .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.