اداره روابط عمومي و امور بين الملل ؛

برگزاری دومین جلسه ی کارگروه اختلافات و مشکلات اراضی واقع در محدوده ی شهر زاهدان...

تاریخ انتشار: 15 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل ؛ شهردار زاهدان در دومین جلسه ی کارگروه اختلافات و مشکلات اراضی واقع در محدوده ی شهر با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا از رشد سطحی و افقی شهر جلوگیری کرده و به رشد عمودی و ارتفاعی کمک کنیم گفت :مشکلات رشد بی رویه ی شهر در قسمتهای شمالی و تفاوت عمیق بین پهنه ی شمالی با پهنه ی جنوبی باعث وجود معضلات گسترده ای شده است که باید نسبت به آن توجه خاصی داشته باشیم .
دکتر سید مسلم سید الحسینی در ادامه اظهار داشت :ورود جناب استاندار به مسئله ی مشکلات حاشیه ی شهر و سکونتگاه های نابسامان فرصت خوبی است تا سایر ادارات و ارگانها هم نسبت به ورود به مسئله و همراهی و همکاری با حوزه ی مدیریت شهری اقدام کنند تا هر چه سریعتر سبت به حداقل رساندن تفاوتها اقدام کنیم .
شهردار زاهدان در ادامه گفت : یکی از سیاستهای تشکیل کارگروه بررسی اختلافات و مشکلات اراضی واقع در محدوده ی شهر ، ارائه ی یک راه حل مناسب با هدف تسهیل در رفع مشکلات در این حوزه است .
وی ادامه داد :در تلاش هستیم تا نقشه ی کلاس بندی شهر زاهدان را با شاخصهایی که تعریف شده است تهیه شود تا بهتر بتوانیم در حوزه های مختلف ورود پیدا کنیم .
پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مطرح شده در جلسه مقرر گردید اعضای گروه نسبت به مطالعه پیش نویس تهیه شده و ارائه ی راهکارهای مناسب جهت ارائه درکارگروه اقدام نمایند تا در جلسات آتی تصمیم گیری مقتضی در این خصوص به عمل آید

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.