تاریخ انتشار: 15 سپتامبر 2014 - اخبار

آغاز عملیات اجرایی پروژه بزرگ سبزه میدان زنجان

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

۲۵ شهریورماه انجام می‌شود/

آغاز عملیات اجرایی پروژه بزرگ سبزه میدان

شهردار زنجان از آغاز عملیات اجرایی پروژه بزرگ سبزه میدان از ۲۵ شهریورماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی امور بین‌الملل شهرداری زنجان، محسن امین اظهار کرد: پروژه بزرگ سبزه میدان به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی زنجان پس از سال‌ها انتظار مردم و انتخاب شریک شهرداری تا دو روز آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: این طرح به عنوان یکی از عظیم‌ترین طرح‌های استان از حدود ۲۰ سال قبل در دست مطالعه قرار داشته و طراحی در دست انجام برای این میدان نیز متناسب با طراحی بومی و فرهنگی خواهد بود به گونه‌ای که لطمه‌ای به بافت تاریخی وارد نشود.

شهردار زنجان تصریح کرد: با اجرای این طرح در موضوع گردشگری ایجاد جاذبه شده و تمام خیابان‌های داخل محدوده سبزه میدان جمع آوری می‌گردد و پیاده‌روها با الگوبرداری از معماری ایرانی اسلامی اجرا می‌شوند.

وی با بیان اینکه پروژه بزرگ سبزه میدان در زمینی به مساحت ۷٫۴۷ هکتار اجرا می‌شود، ابراز کرد: این پروژه به عنوان یکی از اصلی‌ترین طرح‌های شهری با جلب سرمایه گذار و با مشارکت شهرداری زنجان می‌تواند به یکی از جاذبه‌های گردشگری مبدل شود.

امین با اشاره به رقم این سرمایه گذاری که بزرگترین سرمایه گذاری شهری تاکنون در زنجان است، گفت: در ادامه راه به حمایت و یاری مردم و مسئولان ذیربط در روند اجرای این پروژه عظیم نیاز است زیرا این سرمایه گذاری شهر زنجان را متحول خواهد کرد .

انتهای پیام/

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.