از ابتدای سال جاری ۲۰۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر اراک پخش و توزیع شده است
معاون فنی و عمرانی شهرداری اراک:

از ابتدای سال جاری ۲۰۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر اراک پخش و توزیع شده است...

تاریخ انتشار: 16 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

طی برگزاری جلسه هماهنگی پروژه های عمرانی مطرح شد:
یکی دیگر از سری جلسات هماهنگی پروژه های عمرانی روز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه با حضور مهندس مرادی معاون فنی و عمرانی، پرسنل و ناظرین حوزه معاونت، ناظرین مناطق و نمایندگان سازمان های تابعه در سالن جلسات شهرداری برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه مهندس مرادی معاون فنی و عمرانی شهرداری اراک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی وقفه عوامل اجرایی در بحث پروژه های عمرانی شهرداری و همچنین تداوم برگزاری این جلسات، به ارائه توضیحاتی پیرامون قراردادهای کارگزاری، بحث آمار و اطلاعات پروژه ها و روند تصویب صورت جلسات پرداخت و افزود: میزان پخش آسفالت در سطح معابر سطح شهر اراک از ابتدای سال جاری تا کنون به تناژی بالغ بر ۲۰۰ هزار تن رسیده است.
وی همچنین در خصوص بحث درزگیری معابر با آسفالت و تامین مواد آن و همچنین پروژه بوستان ملت نیز توضیحاتی را بیان نمودند.
در ادامه جلسه نیز هریک از حاضرین به ارائه گزارش های هفتگی پروژه های مربوطه پرداختند و در رابطه با موانع و مشکلات احتمالی پروژه ها نیز مطالبی را عنوان نمودند.
لازم به ذکر است، پروژه های ثنا، خاتم، پیاده روسازی، هدایت آب های سطحی، تقاطع های غیرهمسطح، مجتمع تجاری آفتاب و تجهیز کشتارگاه صنعتی شهرداری اراک در لیست پروژه هایی بودند که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند.
بحث مربوط به عملیات نورپردازی پروژه های شهرداری، آزمایشات مربوط به بتن، مبلمان خیابان ها، نگهداری ابنیه و پل ها نیز از دیگر موارد مطرح شده در جلسه مذکور بود.
در پایان جلسه مهندس مرادی ضمن خسته نباشید به تمامی زحمت کشان عرصه خدمت رسانی، راهکارها و رهنمودهای لازم در خصوص موارد مطرح شده ارائه نمودند.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.