در بودجه ی سال آینده باید نگاه ویژه ای به محرومیت زدایی داشته باشیم
دكتر سيد الحسيني شهردار زاهدان :

در بودجه ی سال آینده باید نگاه ویژه ای به محرومیت زدایی داشته باشیم...

تاریخ انتشار: 16 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اختصاصی
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار زاهدان به اتفاق تنی چند از معاونین به دیدار رئیس تازه انتخاب شده ی شورای شهر رفت

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل : دکتر سید مسلم سید الحسینی با بیان اینکه باید در بودجه ی سال آینده نگاه ویژه ای به محرومیت زدایی داشته باشیم اظهار داشت : با تقسیم بندی جدید مناطق شهرداری تقسیم کار خوبی صورت گرفته است چراکه سطح تماس با مردم کوتاه تر شده است و کیفیت و کمیت خدمات افزایش پیدا کرده است .

شهردار زاهدان با بیان اینکه در مجموعه ی شهرداری باید بدنه ی تخصصی مطلوبی داشته باشیم گفت : اگر نیروی ما توانمند نیست باید آموزش ببیند و نیروسازی شود تا ارتقا و کیفیت خدمات شهر را شاهد باشیم .

وی ادامه داد : بیشتر مشکلات ما از نبود برنامه تدوین شده است که این مسئله لزوم برنامه ریزی ، کار مطالعاتی مستمر و پژوهش جامع و علمی را در زمینه های مختلف بیش از پیش نمایان می کند .

در ادامه ی جلسه رئیس شورای شهر زاهدان بر حمایت از مناطق جدید التاسیس تاکید کرد و اظهار داشت : باید امکانات و ملزومات مورد نیاز مناطق جدید فراهم شود و از بدنه ی شهرداری نیروهای توانمند و با تجربه در این مناطق خدمت کنند تا شاهد عملکرد مطلوبی در این زمینه باشیم .

نارویی تلاش و کوشش مجموعه ی مدیریت شهری جهت ایجاد ارتباط و تعامل با دستگاه های اجرایی استان را یک اصل برشمرد و اظهار داشت : باید شکافهای احتمالی موجود و بی اعتمادی از بین برود و سایر دستگاه ها و ادارات به کمک شهرداری و شورای شهر بیایند تا مشکلات و معضلات موجود شهر رفع شود .

در ادامه ی جلسه بلوچزهی رئیس شورای عالی استان با ابراز خرسندی از حضور در جلسه گفت : اگر هرزمان کلیه ی اعضای شورای شهر تعامل و تفکر و نگاهشان با شهردار همسو و هم جهت باشد شاهد توسعه و تحول مطلوبی خواهیم بود .

وی حضور دکتر سید الحسینی در شهرداری زاهدان را یک فرصت دانست و اظهار داشت : باید با همفکری و همدلی و کمک به شهردار در جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده و رشد سرانه های خدماتی تلاش کنیم .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.