- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

آکادمی فوتبال شهرداری کرمان به عنوان یکی از آکادمی های برتر کشور انتخاب شد

سرویس خبر:اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمان
مدیر عامل باشگاه ورزشی شهرداری از انتخاب آکادمی فوتبال شهرداری کرمان به عنوان یکی از آکادمی های برتر کشور خبر داد.
مهندس نیک طبع با اشاره به بازدید نمایندگان AFC و فدراسیون و هیات فوتبال کرمان از این آکادمی،گفت:در این راستا طی چندین مرحله بازدید،این آکادمی به عنوان آکادمی برتر شناخته و معرفی شد.
وی با بیان اینکه این آکادمی به عنوان یکی از پایگاه های استعدادیابی فوتبال ملی در رده سنی پایه منظور گردیده است،افزود:تا کنون چندین نوبت اردوهای تیم ملی در رده سنی نونهالان با هدف جذب بازیکنان مستعد و بومی برگزار گردیده است.
علی نیک طبع ادامه داد:در حال حاضر این آکادمی با ۶۰۰ نفر عضو در سنین ۷ تا ۱۴ سال توسط یک نفر سرپرست،۱۶ نفر مربی آموزشی و ۲ نفر مربی دروازه بان در حال تمرین و آموزش می باشد.
وی با اشاره به اینکه این آکادمی در دو سانس کاری و در روزهای زوج در حال فعالیت است،تصریح کرد:از زمان تاسیس این آکادمی تا کنون هیچ گونه هزینه ای از شرکت کنندگان دریافت نشده است و همچنین از طریق این آکادمی تعدادی نیز به باشگاه های مختلف استان و کشور معرفی شده اند.
نیک طبع خاطر نشان کرد:در این آکادمی از مربیان پیشکسوت استان استفاده شده است تا در جهت آموزش و تربیت فوتبالیست ها تلاش نمایند.
گفتنی است آکادمی فوتبال باشگاه ورزشی شهرداری واقع در بلوار شهدای خانوک، کوچه شماره ۱۶ آماده پذیرش نیروهای مستعد ،ورزشکار و فوتبال دوست می باشد.