ستاد ساماندهی طرح مهر در شهردار ی بهشهر تمهیدات استقبال از مهر برنامه ریزی شد
تاریخ انتشار: 20 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران

ستاد ساماندهی طرح مهر در شهردار ی بهشهر تمهیدات استقبال از مهر برنامه ریزی شد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر ستاد ساماندهی و استقبال ازمهردرشهرداری بهشهر با حضور مسوولان مرتبط برگزار شد .
سید خلیل نبوی معاون فنی و شهرسازی شهرداری بهشهردراین نشست با تاکید برپیشرفت عملیات تعریف شده عنوان داشته است :
با توجه به شروع سال تحصیلی کلیه واحدهای مرتبط میبایست با امادگی لازم فضای شهر را تغییر داده وبا توسعه و گسترش فضاهای سبز، اجرای تمهیدات ترافیکی از جمله خط کشی های عابر پیاده، نصب سرعت گیر، نصب تابلوهای هشدار دهنده اقدام نمایند .
معاون فنی و شهرسازی شهرداری بهشهر ادامه داده است:
مهمترین موضوعات و برنامه های این طرح زیباسازی شهری در پیرامون مراکز آموزشی ، اصلاح هندسی و ایمن سازی محل عبور و تردد دانش آموزان در معابر ، بهسازی فضای سبز ، لایروبی و شستشوی کانال ها و جداول و اصلاح و تأمین روشنایی معابر ، چراغهای ترافیکی ونصب و تأمین مخزن های مخصوص زباله در اطراف مدارس از اقدامات دیگر شهرداری در آستانه بازگشایی مدارس است .
وی در ادامه عنوان کرد: مسوولان و مدیران مدارس در صورت نیاز به تابلو های علائم می توانند به شهرداری مراجعه تا نسبت به نصب اقدام گردد.
در پایان فاطمه ذبیح پور مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر عنوان داشته است:
با اشاره به نزدیک شدن فصل بهار دانش و بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی ، به برنامه های این مجموعه در قالب طرح استقبال از سال تحصیلی تمهیداتی اندیشیده شده که در جهت زیباسازی ، لکه گیری و نصب سرعت گیر، لکه گیری در مقابل مدارس آغاز شده است و با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه سال جاری، این اقدامات سرعت بیشتری به خود می گیرد.
فاطمه ذبیح پور با اشاره به اهمیت خاص رفت و روب معابر در این ایام افزود:
نظافت و پاکسازی و شستشوی مقابل مدارس و ایستگاههای اتوبوس ، تاکسی ، پل های عابر پیاده و دیگر معابر بیش از پیش پیگیری ، نظارت و انجام خواهد شد .
مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر در آستانه بازگشایی مدارس و اجرای برنامه های فرهنگی ، هنری و ترافیکی درطرح استقبال از مهر توسط شهرداری گفت :
این طرح با ایجاد شور و نشاط اجتماعی و با هدف آماده سازی و آموزش دانش آموزان اجرا خواهد شد .
روابط عومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.