هفته ی دفاع مقدس از بزرگترین و برجسته ترین افتخارات ما در تاریخ ایران اسلامی به شمار می رود
دكتر سيد الحسيني شهردار زاهدان :

هفته ی دفاع مقدس از بزرگترین و برجسته ترین افتخارات ما در تاریخ ایران اسلامی به شمار می رود...

تاریخ انتشار: 21 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اختصاصی
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار زاهدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته ی دفاع مقدس یاد و خاطره ی رشادتها و دلاوریهای تمامی رزمندگان و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشت و از خداوند متعال برای شهیدان علو درجات را خواستار شد .

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل : دکتر سید مسلم سید الحسینی هفته ی دفاع مقدس را سند افتخار ایران دانست و گفت : بی شک هفته ی دفاع مقدس از بزرگترین و برجسته ترین افتخارات ما در تاریخ ایران اسلامی به شمار می رود و مطئناً رویدادهای آمیخته با خون و شهادت و معنویت آن دوران تا ابد در اذهان باقی خواهد ماند .

وی افزود : در دوران سراسر التهاب و پرآشوب جنگ تحمیلی ، مردم ایران با تکیه بر تقوی و برخورداری از وجود رهبری آگاه و توانا و با استفاده از انگیزه‏های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز به خوبی ایستادگی کردند و با بهره گیری از انگیزه های دینی، اعتقادی و ملی رو در روی دشمن بعثی قرار گرفتند و ضمن خلق صحنه های زیبایی از وحدت ، جوانمردی و از خودگذشتگی حاضر نشدند که حتی یک وجب از خاک مقدس کشورشان در دست اجانب باقی بماند .

وی بیان داشت : ۸سال دفاع مقدس فرصتی را بوجود آورد تا مردم ایران با تکیه بر نیروی ایمان به خدا و پشتیبانی از ولایت فقیه و البته با رشادتهای زنان و مردان این مرز و بوم ، قدرتهای غرب و شرق را مقهور خود سازند و تمامی معادلات و محاسباتشان را بر هم زنند .

دکتر سید الحسینی اضافه کرد : هفته ی دفاع مقدس یادآور پیامها وخاطرات تلخ و شیرین ۸سال استقامت و پایداری و اثبات پیروزی خون بر شمشیر است لذا بر ماست تا شرایط را طوری مهیا سازیم که فرهنگ شهادت ، ایثار ، جانبازی ، از خودگذشتگی و سایر رخدادهای روزهای خون و آتش و استقامت دوران دفاع مقدس سینه به سینه به نسلهای آینده منتقل شوند .

وی در پایان خاطر نشان کرد : همانطوری که در دوران جنگ تحمیلی با پیروی از دستورات و رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی توانستیم تهاجم ناجوانمردانه ی دشمنان ایران و سایر دسیسه های آنها را خنثی کنیم امروز نیز با پیروی از فرامین مطاع رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) قطعاً خواهیم توانست همچون گذشته از تمامی گذرگاه ها به سلامت عبور کنیم .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.