نمایشگاه نقاشی و هنرهای تجسمی هنرمندان مینابی در مجتمع تجاری زیتون به کار خود پایان داد.
شهردار میناب خبر داد:

نمایشگاه نقاشی و هنرهای تجسمی هنرمندان مینابی در مجتمع تجاری زیتون به کار خود پایان داد....

تاریخ انتشار: 22 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

اهتمام ویژه شهرداری به مسائل فرهنگی، هنری و و رزشی در مدیریت شهری میناب
مهندس حسین پور در حاشیه اختتامیه نمایشگاه نقاشی و هنرهای تجسمی هنرمندان مینابی ضمن گرامیداشت ۳۴ سالگرد هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس یاد آور رشادتهای تمامی افرادی است که جانانه در برابر تهاجمات دشمن بعثی ایستادگی و آب و خاک و میهن خود غیورانه دفاع نمودند.
وی خاطر نشان کرد پاسداری از تمامی ارزشهای انقلاب اسلامی یکی از مهمترین فعالیتهای رزمندگان دوران دفاع مقدس بود تا امروز کشور به پاس فعالیتهای آنان در آرامش و امنیت کامل باشد.
مهندس حسین پور گفت: رویکرد مدیریت شهری میناب رویکردی نو در انجام حرکتهای جدید و اثر گذار در حوزه های فرهنگی، هنری و ورزشی در کنار فعالیتهای عمرانی می تواند اقدامی موثر در رسیدن به رشد و توسعه شهر باشد.
مهندس حسین پور با اشاره به ایجاد چنین نمایشگاه هایی توسط هنرمندان جوان مینابی جای بسی خوشحالی میباشد و باید به این جوانان خدا قوت گفت. جا دارد تمامی مسئولان اجرایی شهرستان از این برنامه های فرهنگی حمایت نمایند.
رسول بهادری دبیر نمایشگاه نقاشی و هنرهای تجسمی از حمایتهای بی دریغ شهردار که موجب برگزاری نمایشگاه در سطح شهر میناب گردید و همچنین شورای اسلامی شهر میناب و مدیر محترم مجتمع تجاری زیتون تقدیر و تشکر نمود. وی افزود این نمایشگاه برای اولین بار در مجتمع تجاری زیتون برپا گردید که با استقبال گسترده و پر شور علاقه مندان به هنر قرار گرفت.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.