حضور مردم در صحنه های مختلف شناخت بهتر ظرفیتها را موجب می شود
تاریخ انتشار: 24 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

حضور مردم در صحنه های مختلف شناخت بهتر ظرفیتها را موجب می شود...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

رئیس کمیسیون نظارت و ارزشیابی شورای شهر زاهدان گفت :
حضور مردم در صحنه های مختلف شناخت بهتر ظرفیتها را موجب می شود/تفاهم و مساعدت بین آموزش و پرورش ، شهرداری و شورای شهر فرهنگسازی مبتنی بر واقع گرایی در جامعه را به دنبال دارد
رئیس کمیسیون نظارت و ارزشیابی شورای اسلامی شهر ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به تمامی علم آموزان ، معلمان و دست اندرکاران علم و فرهنگ و اندیشه گفت : ان شاءا… با تلاش تمامی عزیزانمان در حوزه ی آموزش و پرورش شاهد تحولات گسترده ای در عرصه ی علم و فرهنگ خواهیم بود .
” پرویز سارانی” گفت : شورای شهر به نوبه ی خود گامهای بسیار محکمی را در حوزه ی نظارت و برنامه ریزی وسیاستگذاری برای هرچه بهتر برگزار کردن مراسم آغازین سال جدید تحصیلی و کاستن مشکلات و معضلات شهروندان برداشته است .
وی افزود : تمامی امکانات و دستگاه های مرتبط با حوزه ی شهری در خدمت آموزش و پرورش قرار گرفته است ضمن اینکه در حوزه ی تنظیف ، بحثهای آموزشی و مشارکت مردمی و فعال سازی و تقویت حس زیبای حضور فرزندان در بازگشایی مدارس با راه اندازی ستاد استقبال از مهر به پیشواز مراسم آغازین سال تحصیلی جدید رفتیم .
وی از تغییر در هیئت رئیسه ی شورای شهر خبر داد و گفت : با توجه به رویکرد جدیدی که پس از تغییرات ایجاد شده در هیئت رئیسه ی شورا صورت گرفته است تمام تلاشمان اینست که در خدمت مردم باشیم و سعی داریم با سیاستگذاری و نظارت و اجرای برنامه های درست بتوانیم راهگشای مسائل و مشکلات شهر و شهروندان باشیم .
سارانی مشارکت مرم را یکی از ضروریات مدیریت شهری دانست و اظهار داشت : در تلاش هستیم تا با کمک و مساعدت و تفاهمی که بین آموزش و پرورش و شهرداری و شورای شهر وجود دارد یک پکیج آموزش شهروندی را در مدارس توزیع کنیم تا بتوانیم در ارتقای مشارکت مردم ، کودکان و نوجوانان که بهترین سخنگویان و تریبون برای فرهنگسازی در حوزه ی شهری هستند را با خود یار سازیم و از این پتانسیل بسیار قوی استفاده کنیم که از این طریق فرهنگسازی مبتنی بر واقع گرایی در جامعه برای بهتر شدن امور را در پی خواهد داشت .
وی شناخت بهتر ظرفیتها را مبتنی بر حضور مردم در صحنه های مختلف دانست و افزود : با رویکرد جدیدی که داریم و البته با حضور مردم ان شاءا… ظرفیتهایی شناخته خواهد شد و در این راستا در تلاش هستیم تا با وحدت رویه و حفظ جایگاه و شاْن شورا به عنوان نهادی برگرفته از متن مردم چهره ی شهر را تغییر دهیم و پل ارتباطی خوبی میان ملت و دولت باشیم .
وی درادامه از مردم به عنوان بهترین ناظرین برای تمامی مسئولین یاد کرد و گفت : زمانی که مردم به عنوان ناظر در تمامی امور حضور داشته باشند و مشکلات و کاستی ها را ببینند و از مسئولین در این خصوص پاسخ بخواهند قطعاً پیشرفت امور به بهترین نحو صورت خواهد گرفت .
این مقام مسئول اذعان کرد : ما تمام توان خود را به کار می گیریم تا از فرصت بدست آمده در جهت خدمت مطلوب به مردم استفاده کنیم لذا هر چه حضور مردم در صحنه ها و فرایندهای اجتماعی بیشتر باشد مسئولین خودشان را بیشتر پاسخگو می دانند در غیر این صورت پدیده ی انفعال و روزمرگی آشکار می شود .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.