تاریخ انتشار: 28 سپتامبر 2014 - اخبار

نواختن زنگ مهر در آموزشگاه تیزهوشان منطقه پنج مشهد.

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه پنج زنگ مهر در آموزشگاه تیزهوشان زنده یاد حاج جعفر برزگر منطقه پنج مشهد نواخته شد .

مهدی فهمیده معاون شهردار منطقه پنج اول مهر ماه ۹۳ در آموزشگاه تیزوشان زنده یاد حاج جعفر برزگر حضور یافت و ضمن عرض تبریک به دانش آموزان و معلمین گفت : با آغاز سال تحصیلی جدید ، مدارس و دانشگاه ها و مراکز علمی بوی آگاهی و مهر در جامعه پیچیده می شود . و استقبال از مهر را استقبال از آگاهی و بالندگی جامعه دانست

وی افزود : شهرداری منطقه پنج از ۱۵ شهریور تا کنون اقداماتش را در راستای هرچه بهتر از مهر ۹۳ ادامه داده و در همین راستا بیش از ۲۰۰ تن خاک و نخاله و ضایعات داخل مدرسه و معبرمنتهی به مدرسه جمع آوری و پاکسازی شده است .

وی خاطر نشان کرد : تعمیر شیر آلات آبخوری ها و سرویس بهداشتی داخل مدارس ، خط کشی و رنگ آمیزی جداول ، وسائل ورزشی و المانهای زمین های داخل مدارس ، شستشوی معابر و محوطه حیاط مدارس و امحاء ۵۰۰ متر مربع پوسترهای تبلیغاتی اطراف مدرسه از دیگر اقدامات اداره خدمات شهر این منطقه بوده است .

وی در راستای اقدامات عمرانی به اجرای بیش از ۵۵۰ متر مربع آسفالت در حیاط مدارس و اجرای بیش از ۲۴۰ متر مربع جدول بتنی اشاره نمود .

وی در پایان ضمن بازدید از قسمت های مختلف این آموزشگاه و با حضور در جمع معلمین و اهدا گل با دیگر بر ضرورت تعامل بین شهرداری و مدارس تاکید نمود .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.