همزمان با آغاز سال تحصیلی 94-93؛

شادابی و نشاط ارمغانی از “کیف سلامت” به دانش آموزان منطقه ۳...

تاریخ انتشار: 28 سپتامبر 2014 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

طی مراسمی در محله سیس آباد تعداد ۶۰۰ کیف سلامت به دانش آموزان کم برخوردار این محدوده اهدا گردید.

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری مشهد مقدس، در این مراسم که آقایان خدابنده و خوش نیت روسای نواحی یک و تبادکان آموزش و پرورش مشهد، یوسف زاده شهردار منطقه سه را همراهمی می نمودند، تعداد ۶۰۰ کیف سلامت به دانش آموزان کم برخوردار محلات این منطقه اهداء گردید.
بر این اساس، دانش آموزان مقطع دبستان در مدارس شهدای سیس آباد، شهید گیوه چی، عترت، منظور المهدی(عج) در محدوده سیس آباد و دروی که از محلات کمتر توسعه یافته شهر مشهد هستند با بهره گیری از این کیف ها سال تحصیلی جدید خود را آغاز نمودند.
هدف از توزیع این کیف ها در بین این دانش آموزان کاستن از فاصله ی آموزشی محدوده های برخوردار شهری و کم برخوردار آن بوده است که با توجه به محتویات آن می توان از آن کاربردهای فرهنگی را نیز انتظار داشت.
با توجه به اینکه شهرداری در حوزه های مختلف کاری مشغول ارائه خدمات به شهروندان می باشد لیکن تعاملات فرهنگی آن با مراکز آموزشی چشمگیر بوده چراکه بر این باور است که خاستگاه اصلی زندگی اجتماعی تمامی افراد مدارس است و ساختن شهری آباد همراه با ارتقای سطح اگاهی و فرهنگ شهروندان با تعامل سازنده مدیریت شهری و مدیریت آموزش جامعه امکان پذیر می گردد. از این رومنطقه سه تلاش دارد تا با حضور در میان معلمان و دانش آموزان ضمن عرض خداقوت، قوت قلبی برای آنان یک سال تحصیلی پر تلاش و شاداب باشد و در کاهش برخی از مسائل دانش آموزان که شهروندان آتی این شهر هستنددر حد مقدورات و امکانات همکاری های لازم را مبذول نماید.
کیف سلامت نیز که حاوی بسته‌های آموزشی و بهداشتی است یکی از این دست اقدامات شهرداری مشهد است، که به دانش‌آموزان مناطق حاشیه شهر اهدا شده و ۱۱ جشن با عنوان جشن‌های کرامت مهر نیزدر این محلات برگزار گردیده است.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.