سردیس شش سردار شهید دفاع مقدس استان در شهرکرد رونمایی شد
تاریخ انتشار: 28 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اختصاصی

سردیس شش سردار شهید دفاع مقدس استان در شهرکرد رونمایی شد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

DSC_3974
آیین رونمایی از سردیس شش سردار شهید استان چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در پارک جانبازان شهرکرد برگزار شد.
در این مراسم که از سوی شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شهرکرد برگزار شد، از سردیس شهیدان ایرج آقابزرگی ،سید کمال فاضل ، حسینعلی ترکی، محمد علی اعتدالپور، ابوالفتح نظری و کریم بیاتی رونمایی شد.
شهردار شهرکرد در این آیین گفت:فضای شهر شهرکرد برای معرفی شخصیت شهدا یک فرصت و ظرفیت مطلوب است.
نورالله غلامیان دهکردی افزود:نصب سردیس شهدا در نقاط مختلف شهرکرد باعث معرفی ایثارگری رزمندگان به اقشار مختلف مردم می شود.
وی ادامه داد: شهدا حق بزرگی بر گردن همه آحاد مردم دارند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است.
شهردار شهرکرد اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهدا یکی از اولویت های اصلی مدیریت شهری شهرکرد است که تاکنون در این راستا تعداد زیادی از معابر شهر با نام مقدس شهیدان استان نامگذاری شده است.
غلامیان دهکردی خاطر نشان ساخت: شهرداری به عنوان یک نهاد مدنی نقش بسزایی در گسترش فرهنگ ایثار و دفاع مقدس در بین شهروندان دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: شهدا و خانواده آنان بزرگترین نعمت انقلاب اسلامی ایران می باشند.
خدابخش مرادی افزود:شهرداری ها علاوه بر ارائه خدمات به شهروند به امور فرهنگی و اجتماعی شهرها نیز توجه ویژه ای داشته باشند.
وی تاکید کرد: بهره برداری از سردیس شش شهید در بوستان جانبازان و کنار کتابخانه عمومی حافظ ، یک حرکت فرهنگی و اجتماعی با ارزش است و باعث می شود نسل های جوان با شهدا آشنا شوند.
در ادامه این گردهمایی معاون هماهنگ کننده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام نیز گفت:رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس شاخ ابرقدرتهای شرق و غرب را شکستند
سرهنگ پاسدار علی سعیدی اظهار داشت:شهدا گنجینیه گرانبهای انقلاب اسلامی می باشند و ترویج فرهنگ و شهادت برای نسل های جوان یک ضرورت است.
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شهرکرد نیز اظهار داشت:این سردیس ها از جنس فایبرگلاس ساخته شده و در برابر باران برف و تابش نور خورشید مقاوم می باشند.
محمدرضا امیدی افزود: برای ساخت سردیس شش سردار شهید استان اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی اظهار کرد: این سردیس ها با بررسی شخصیت و زندگی شهدا از زمان کودکی تا دوران شهادت توسط حبیب نجفی دهکردی ساخته شده است.
در آیین رونمایی از سردیس شش سردار شهید استان، معاون سیاسی، امنیتی استاندار، شهردار شهرکرد، مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شهرکرد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد، مدیران ادارات کل استان و جمعی از خانواده معظم شهدا نیز حضور داشتند.

روابط عمومی شهرداری شهرکرد

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.