تاریخ انتشار: 28 سپتامبر 2014 - اخبار

حلقه‌ها بصیرت افزایی و آگاه سازی نسل جوان در منطقه۳ مشهد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

حلقه های معرفت در بوستانهای فجر، زیتون و نیک فرجام
حلقه های معرفت شورای اجتماعی محله بلال در بوستان های فجر، زیتون و نیک فرجام در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، علی یوسف زاده نیازهای فکری و روحی شهروندان و علاقمندی آنها به مسائل فرهنگی و اجتماعی امری بدیهی است لیکن کاستی های موجود در محلات و گستردگی دغدغه‌های فکری، و شبهات معرفتی، شورای اجتماعی محله بلال را بر آن داشت تا در جهت آشنایی بیشتر جوانان محلات با مباحث معرفتی فرهنگی، دینی و به منظور خلع سلاح کردن دشمن در عرصه تهاجم نرم ، وارد حوزه عملیاتی شده تا با برگزاری سلسله نشست هایی در قالب حلقه های معرفت در بوستان های پرتردد ناحیه سه به صورت گفتگوی صمیمی و رو در رو انجام می گیرد.
وی افزود: هدف از برگزاری این حلقه‌ها اطلاع‌رسانی و آگاه سازی نسل جوان از مسائل دینی، مذهبی و اجتماعی و ایجاد فرصت پرسش و پاسخ در میان مخاطبان برای رفع شبهات است.
یوسف زاده در ادامه افزود: خوشبختانه برون داد حلقه های معرفت به عنوان یکی از مهم ترین برنامه ها تأثیر زیادی بر جوانان دارد و تقویت معنویات، معرفت افزایی دینی، آشنایی جوانان با مباحث مذهبی و احکام دینی، افزایش آموزه های تربیتی، بصیرتی و معرفتی و پرورش استعدادهای جوانان و نوجوانان از اهداف برپایی حلقه های معرفتی است.
تشکیل حلقه های معرفتی، گفتمان گروهی، ‌ایجاد نشاط در جوانان و نوجوانان ویژه پسران در دو حلقه مباحث اعتقادی و ارزشی تشکیل می شود، استفاده از افکار و ابتکار، ‌درگیری ذهن جوان با سوالات، از فلسفه مهم این طرح است.
شایان ذکر است که این نشست ها از ۴ لغایت ۱۱ مهر ماه هر روز از ساعت ۴ الی ۶ در بوستان های فجر، زیتون و نیک فرجام برگزار شود.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.