تاریخ انتشار: 29 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

شهرداری قهرمان نخستین دوره مسابقات آمادگی جسمانی آتش‌نشانان آبادان شد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی نخستین دوره مسابقات آمادگی جسمانی آتش‌نشانان آبادانی به میزبانی شهرداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری آبادان، محمودرضا شیرازی افزود: این مسابقات با شرکت تیم هایی از شهرداری، شرکت پالایش نفت، پتروشیمی و اداره بنادر و دریانوردی برگزار شد. این مسابقات در چند رشته متفاوت برگزار و در پایان به نفرات و تیم‌های برتر جوایزی اهدا گردید.
رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان آبادان هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد تعامل و همکاری بیشتر بین واحدهای آتش‌نشانی مستقر در شهر، محک توانایی‌ها و سرعت عمل در نیروهای آتش‌نشان عنوان کرد.
شهردار آبادان در پایان ابراز داشت: تلاش‌های نیروهای آتش‌نشان بسیار ستودنی بود لیکن با توجه به سنجش و امتیاز داوران سازمان آتش‌نشانی شهرداری رتبه نخست را به دست آورد، آتش نشانی شرکت پالایش نفت آبادان دوم شد و آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اداره بنادر و دریانوردی نیز مقام سوم مسابقات را کسب کرد.
گفتنی است این مسابقات به میزبانی سازمان آتش نشانی شهرداری و با همکاری هیات ورزش های همگانی شهرستان و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری برگزار شد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.