- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

نشست هم اندیشی جهت زیباسازی سطح شهر و جلوگیری از ایجاد نازیبایی های شهری

سرویس خبر : اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان
صبح امروز نشست هم اندیشی جهت زیباسازی سطح شهر و جلوگیری از ایجاد نازیبایی های شهری در دفتر خدمات شهری شهرداری کرمان برگزار شد.
این نشست با حضور قائم مقام شهردار ،معاون خدمات شهری شهردار ،مدیر احد های زیباسازی و اجرائیات و معاونان خدمات شهری شهرداری های مناطق برگزار شد.
معاون خدمات شهری شهردار در حاشیه این نشست با بیان اینکه دیوارنویسی ،نصب تراکت و پلاکارت غیر مجاز باعث نازیبایی شهری می شود که تخریب اموال عمومی را به همراه دارد ،گفت : این جلسه با تاکید بر مباحث جلوگیری از دیوارنویسی و تبلیغات غیر مجاز برگزار شده است.
مهندس علی بابایی با اشاره به اینکه در این راستا جلساتی در دادگستری کرمان نیز برگزار شد که مقرر گردید از سوی مقام های قضایی با متخلفان در این زمینه برخورد لازم صورت پذیرد ،ادامه داد: در این راستا مقرر شده است بر اساس رای مقام های قضایی شماره تلفن های نوشته شده بر روی تراکت و برچسب های تبلیغاتی غیر مجاز تا یک هفته آینده مسدود می شود.
وی ادامه داد: در این نشست مقرر شده است که واحد اجرائیات در جهت برخورد با تبلیغ کنندگان و دیوارنویسان غیرمجاز برخورد و واحد زیباسازی اقدامات لازم در جهت زیباسازی دیوارهای شهری اقدام کند.
گفتنی است : این نشست با مصوباتی همراه بود که عبارتند از :
مسئولان خدمات شهری و واحد های اجرائیات شهرداری های مناطق ضمن پاکسازی دیوار نویسی های قبلی ،کنترل های لازم را برای جلوگیری از دیوارنویسی مجدد و یا نصب تراکت و پوستر های تبلیغاتی درمنطقه انجام دهند.
جلوگیری از نصب هرگونه تراکت و برچسب بر روی دیوارهای شهری برعهده واحد اجرائیات مناطق است و هر واحد از شهرداری در صورت مشاهده اینگونه تخلفات در سطح شهر به اجرائیات اعلام کنند.
کلیه واحد ها و سازمان ها جهت نصب پلاکارت با واحد زیباسازی شهرداری هماهنگ کنند.
واحد های اجرائیات مناطق بر اساس اولویت ها مشکلات و خواسته های خود را مطرح کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.