شهردار کرمان:

آتش نشانان نمونه بارز ایثار و فداکاری هستند

تاریخ انتشار: 01 اکتبر 2014 - اخبار, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرویس خبر:اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمان
شهردار کرمان روز ملی ایمنی و آتش نشانی را بهانه ای برای تجلیل از پیام آوران ایستادگی و استقامت دانست و گفت:آتش نشانان نمونه بارز ایثار و فداکاری هستند.
مهندس سیف الهی در مراسم گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی که با حضور فرمانده انتظامی استان،رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر،قائم مقام شهردار،معاون سیاسی امنیتی فرماندار ، ،مدیران شهرداری و همچنین آتش نشانان برگزار شد،از خدمات ارزشمند آتش نشانان تقدیر و تشکر به عمل آورد و افزود:خوشبختانه آتش نشانان با استفاده از توان ،ظرفیت و تجهیزات موجود توانسته اند به خوبی در هنگام مواجهه با حوادث از جان و مال مردم محافظت نمایند.
وی همچنین به سختی کار آتش‌نشانان اشاره کرد و گفت: حرف زدن در خصوص کار آتش‌نشانی بسیار سخت است، چرا که کار آتش نشانان کمتر از کار سربازان جبهه و جنگ نیست و در واقع آنها با اخلاص و احساس مسئولیت،به امر خطیر خدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی از حوادث می پردازند.
مهندس سیف الهی تصریح کرد:در واقع روز ملی آتش نشانی روز قدر دانی از تلاش ها و رشادت های افرادی است که از جان و آسایش خود در راه حفظ و صیانت از جان و آسایش مردم می گذرند و بدون هیچ چشمداشتی جان خود را برای نجات جان دیگران به خطر می اندازند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان نیز در این آیین ضمن تبریک روز آتش‌‌نشانی و ایمنی گفت: آتش‌نشانان در تمام حوادث همواره به شوق خدمت خالصانه به هم‌نوعان‌شان، جان خود را به خطر می‌اندازند تا سلامتی را به مردم هدیه کنند.
علی مؤمنی افزود: آتش‌نشانان همگی سوگند یاد کرده‌اند، با این شعار که «سعی کنیم یک نفر بیش‌تر زنده بماند»، از جان خود بگذرند.
وی ادامه داد: انداختن یک پلاک در گردن آتش‌نشانان، به منزله‌ی ۸ سال دفاع مقدسی بود که جوانان ما پلاک به گردن انداختند و از مملکت خود دفاع کردند، چراکه آتش‌نشانان نیز با انداختن این پلاک به گردن خود، از خون، جان و مال مردم و سرمایه‌ی کشور حفاظت می‌کنند.
لازم به ذکر است؛ در این نشست ضمن ترفیع درجه‌ی ۷ نفر از پرسنل آتش‌نشانی، از ۵ نفر از پرسنل بازنشسته‌ی این سازمان به‌طور نمادین تجلیل شد.
در پایان این آیین نیز از سوی شهردار کرمان و فرمانده نیروی انتظامی استان، لوح تقدیر به علی مؤمنی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اهدا شد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.