- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

آتش نشانان کار خود را با عشق و شجاعت آمیخته اند

انتخاب منطق ایثار توسط آتش نشانان
آتش نشانان کار خود را با عشق و شجاعت آمیخته اند
به گزارش IMG_7667 [1] مراسم تجلیل از آتش نشانان با حضور خانواده های آتش نشانان در سازمان اتش نشانی برگزار شد.
حمید آزموده شهردار بهشهر در این مراسم با تبریک ۷ مهر روز آتش نشان به گروههای امدادی و خانواده های آنان و همچنینبا ادای احترام به خانواده های شهدای اتش نشان و شهدای دفاع مقدس گفت:
آتش نشانان کار خود را با عشق و شجاعت آمیخته اند که با گذشتن از آسایش و امنیت خود ، سلامت و آرامش را برای شهروندان و حادثه دیدگان به ارمغان می آورند که این، نشانگر تعهد و عشق حقیقی آنان است .
شهردار بهشهرضمن اینکه شغل آتش نشانی را از سخت ترین مشاغل یادکرد و گفت:
آتش نشانان با انجام ماموریت های متنوع در حوزه کاری خود تلخی و شیرینی های مختلفی را تجربه می کنند و اعمال ارزشمند این انسان های شجاع نزد پروردگار ، جدا از پاداش دنیوی از اجر معنوی نیز برخوردارهستند.
در ادامه حمیدآزموده پیشرفت هر کشوری را بدون فراهم آمدن ایمنی غیرقابل تحقق خواند و افزود:
نیروهای آتش نشانی علاوه بر اطفای حریق ماموریت های مختلفی را در راستای ایمنی و امداد بخشی به جامعه و زندگی انجام می دهند و این موضوع می طلبد تا ماموران ما از هر لحاظ آمادگی خود را برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات ارتقا دهند .
حمیدازموده شهردار بهشهر با تجلیل از مقام آتش نشانان افزود :
در دنیا منطق منفعت طلبی و منطق ایثار جلوه نمایی میکند و این مبحث در نیروهای امداد و اطفائ پذیرفتن منطق ایثار است و اگر ایثار ، نظم و انظباط را در این جمع می بینیم نشان از آن است که این جمع در این زمان منطق ایثار را انتخاب کرده و با شناخت دراین مسیر قرار گرفتند تا هم عزت دنیوی و هم عزت اخروی داشته باشند.
آزموده ادامه داده است:
با توجه به سرانه جمعیت و ۳۲ هزار خانوار که در محدوده شهری سکونت دارند مطمئنا ۲ ایستگاه آتش نشانی با ۳۰ نفر نیروی ا نسانی پاسخگو نبوده که بزودی ایستگاه سوم نیز احداث خواهد شد.
در پایان از خانواده محترم شهید امینی که نسبت به اهدائ زمین به سازمان آتش نشانی اقدام نموده ا ند و از جناب آقای حسینعلی حومه نژاد آتش نشان افتخاری تقدیر و همچنین ازکلیه نیروها تجلیل شده است .
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر