در جلسه شهردار اهواز و معاون وزیر راه صورت گرفت: توافق نهایی شهرداری اهواز و راه آهن
تاریخ انتشار: 01 اکتبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اختصاصی

در جلسه شهردار اهواز و معاون وزیر راه صورت گرفت: توافق نهایی شهرداری اهواز و راه آهن...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در جلسه شهردار اهواز و معاون وزیر راه صورت گرفت: توافق نهایی شهرداری اهواز و راه آهن
صبحانه کاری مدیرعامل راه آهن کشور و شهردار اهواز با حضور سید شریف حسینی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با هدف انعقاد نهایی توافق بازگشایی برخی خطوط راه آهن در کلانشهر اهواز برگزار شد.

لازم به ذکر است با توافق نهایی صورت گرفته فی مابین سید خلف موسوی شهردار اهواز و دکتر محسن پورسید آقایی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل راه آهن کشور، بخشی از مشکلات ترافیکی منطقه یک شهر اهواز با همکاری راه آهن برطرف خواهد شد.
موسوی شهردار اهواز در این جلسه با قدردانی ویژه از مساعی و همکاری صورت گرفته توسط مدیر عامل راه آهن کشور گفت: با این توافق نهایی می توانیم به شهروندان اهوازی این نوید را بدهیم که دیگر برای بازگشایی خیابان رضوی (به سمت پل راه بند) تا ایستگاه کارون و انتهای خیابان یوسفی مشکلی وجود ندارد و یکی از گره های ترافیکی شهر اهواز به زودی گشوده خواهد شد.
وی افزود: با توافق نهایی صورت گرفته مسیر دسترسی در طول ۱/۲ کیلومتر در۲۴ متر و فضای سبز به مساحت ۶ هکتار را به شهروندان اهواز تقدیم خواهد کرد.
شهردار اهواز در ادامه این جلسه ضمن تشکر از تدبیر و اهتمام هیات رئیسه مجلس و به خصوص سید شریف حسینی در پیگیری مشکلات کلانشهر اهواز اظهار امیدواری کرد در فضای همدلی ایجاد شده با مدیریت جهادی شاهد برطرف شدن موانع توسعه در شهر اهواز باشیم.
در این جلسه دکتر محسن پورسید آقایی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل راه آهن کشور با اعلام نهایی موافقت راه آهن کشور با گشایش مسیر خیابان امام تا راه بند کارون بار دیگر بر آمادگی سازمان متبوع خود برای همکاری با شهردای در راستای بهبود وضعیت خدمت رسانی به شهروندان اهوازی خبر داد و بر زیباسازی تاسیسات، ایستگاه ها و خطوط راه آهن تاکید نمود.
گفتنی است در این صبحانه کاری که در ادامه جلسات کاری چند ماه گذشته بین شهرداری اهواز و راه آهن کشور در دفتر و به میزبانی دکتر محسن پورسید آقایی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل راه آهن کشور و با حضور سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و سید خلف موسوی شهردار اهواز برگزار می شد، محمدزاده معاون عمرانی راه آهن کشور، رسولی معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن کشور، عبدالکریم درویش زاده مدیرکل راه آهن جنوب و شفیع پور شهردار منطقه یک اهواز نیز حضور داشتند.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.