آغاز شرکت در سومین جشنواره بزرگ شهروند خوش حساب شهرداری شهرکرد
شهردار شهرکرد خبر داد:

آغاز شرکت در سومین جشنواره بزرگ شهروند خوش حساب شهرداری شهرکرد...

تاریخ انتشار: 01 اکتبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اختصاصی
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار شهرکرد از برگزاری سومین دوره ی جشنواره بزرگ شهروند خوش حساب شهرکرد به منظور تشویق هر چه بیشتر شهروندان در پرداخت عوارض شهرداری خبر داد.
نورالله غلامیان دهکردی اظهار داشت: مشارکت به موقع و هر چه بیشتر شهروندان به منظور توسعه و آبادانی شهر از اهداف مهم این جشنواره است.
وی افزود: آن دسته از شهروندانی که تا پایان سال جاری نسبت به پرداخت عوارض خودرو، کسب و پیشه، نوسازی و بهاء خدمات پسماند شهردای اقدام نمایند در قرعه کشی این جشنواره شرکت داده می شوند.
نورالله غلامیان دهکردی اضافه کرد: در روش جدید این جشنواره، پرداخت های قبوض که به صورت حضوری و الکترونیکی است، با توجه به ثبت بارکد بر روی قبوض نیازی به حضور شهروندان جهت اخذ کارت قرعه کشی نمی باشد
شهردار شهرکرد یادآور شد: شهروندان خوش حسابی که تا پایان سال جاری نسبت به پرداخت عوارض نوسازی اقدام نمایندعلاوه بر شرکت در قرعه کشی از ۱۰ درصد هدیه نقدی و ۱۵ درصد هدیه نقدی برای عوارض کسب و پیشه برخوردار خواهند شد.
غلامیان دهکردی با بیان اینکه زمان قرعه کشی سومین جشنواره شهروند خوش حساب شهرداری شهرکرد اردیبهشت سال ۹۴ است، خاطر نشان کرد: به برندگان خوش شانس این جشنواره به قید قرعه یک دستگاه خودرو و دهها دستگاه چرخ خیاطی، تلویزیون رنگی، دوچرخه کمک هزینه سفر زیارتی و سیاحتی اهدا خواهد شد.
شهردار شهرکرد بیان داشت: پرداخت عوارض خودرو، نوسازی، بهاء خدمات پسماند و عوارض کسب و پیشه لازمه توسعه شهری است و شهروندان با پرداخت به موقع این عوارض، سهم خود را نسبت به توسعه شهر و مشارکت در مدیریت شهری ایفا می کنند.

روابط عمومی شهرداری شهرکرد

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.