تاریخ انتشار: 04 اکتبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران

برگزاری اجلاس ICCN فرصتی برای استحکام روابط ایران و کره

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار اصفهان در دیدار با دبیر کل سازمان ICCN تاکید کرد:
برگزاری اجلاس ICCN فرصتی برای استحکام روابط ایران و کره

سید مرتضی سقائیان نژاد گفت: اجلاس و جشنواره بین المللی میراث ناملموس (معنوی) برای ما بسیار جدی است و نمی خواهیم از کنار آن به راحتی بگذریم. اگر چه اجلاس iccn بسیار جوان است ولی ما تلاش کردیم که قدم های اولیه را محکم، درست و در شأن این رویداد برداریم.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای روابط عمومی شهرداری اصفهان ، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار اصفهان، در دیدار با “هی کیونگ چوی” دبیر کل سازمان ICCN که صبح امروز در مهمانسرای شهرداری برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از حضور وی در اصفهان گفت: اجلاس ICCN برای ما بسیار جدی و مهم است و از مدتها قبل برای برگزاری هر چه باشکوهتر این رویداد برنامه ریزی های وسیعی انجام داده ایم. این اجلاس نه فقط در اصفهان بلکه در کل کشور ایران دارای اهمیت است و برای برنامه ریزی های آن از سراسر کشور بهره گرفته ایم.
وی افزود: اجلاس و جشنواره بین المللی میراث ناملموس (معنوی) برای ما بسیار جدی است و نمی خواهیم از کنار آن به راحتی بگذریم. اگر چه اجلاس iccn بسیار جوان است ولی ما تلاش کردیم که قدم های اولیه را محکم، درست و در شأن این رویداد برداریم.
شهردار اصفهان در ادامه ضمن اشاره به فعالیت نهادهای مردمی در برگزاری این اجلاس گفت: برای برگزاری هر چه باشکوهتر اجلاس و جشنواره بین المللی میراث ناملموس از ۳۰ نهاد رسمی و مردمی کمک گرفتیم تا ماهیت ICCN را نیز حفظ کرده باشیم.
سقائیان ن‍ژاد در ادامه افزود: من بسیار علاقمند به حضور شهردار شهر گانگ نئونگ در اصفهان بودم چرا که در نظر داشتم علاوه بر برگزاری اجلاس، روابط میان اصفهان و گانگ نئونگ در این دیدار، تحکیم یابد. به هرحال امیدوارم با حضور دبیرکل سازمان ICCN ، بتوانیم برنامه های اجلاس را پیش ببریم.
وی ضمن اشاره به ارتباطات تاریخی کره جنوبی و ایران گفت: تعامل میان ایران و کره جنوبی همواره سازنده بوده است. سال گذشته در ارتباط با جاده ابریشم یادمانی در پارک شهید رجایی نصب شد. بعد از اجلاس میراث فرهنگی ناملموس میهمانانی از کره خواهیم داشت که از راه دریا به اصفهان سفر خواهند کرد و هدف آنها پیام صلح و دوستی برای همه جهان خواهد بود. از دیگر برنامه های شهرداری اصفهان دعوت از کشورهایی است که در مسیر جاده ابریشم قرار گرفته اند تا به اصفهان سفر کنند.
شهردار اصفهان با بیان این که وزیر امور خارجه ایران کاملاً در جریان اجلاس قرار دارند و مقدمات کار برای برگزاری آن فراهم شده است. گفت: می توان از فرصت این اجلاس برای هرچه مستحکم تر شدن روابط ایران و کره بهره برد و در ارتباط با حمایت هایی که در مورد ICCN لازم است، بحث و تبادل نظر کرد.
وی در پایان به نقش یونسکو اشاره کرد و گفت: سازمان یونسکو نقش اساسی در ICCN دارد و به برگزاری آن کمک کرده است.

اداره ارتباطات رسانه ای
روابط عمومی شهرداری اصفهان

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.