تاریخ انتشار: 04 اکتبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

اجرای ۱۷ هزار و ۳۵۲ متر مربع عملیات آسفالت در منطقه سه مشهد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

با هدف ارتقای کیفی معابر شهرداری منطقه سه؛
شهردار منطقه سه از اجرایی شدن عملیات روکش آسفالت ۱۷ هزار ۳۵۲ متر مربع در معابر خیابان های حسینیه شمالی و مسلم در ماه گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری مشهد، علی یوسف زاده ضمن اعلام این خبر افزود: آسفالت معابر به جهت بهبود فضای حمل و نقل و ترافیک جزء وظایف روزمره شهرداری ها بوده و به این منظور درجهت رفاه حال شهروندان و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و شناسایی معابر مورد نیاز، اقدام به تعویض روکش آسفالت و مرمت خیابان ها با اولویت بندی های مورد نظر شده است.
وی همچنین ادامه داد: یکی از اقدامات شهرداری منطقه در این خصوص، رفع مشکلات معابر با استفاده از روکش آسفالت می‌باشد تا شهروندان عبور و مروری روان تر را تجربه نمایند بنابراین در این اقدام عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان ها و اجرای عملیات روکش، ترمیم و تجدید آسفالت در معابر ناحیه یک منطقه سه انجام و که با توجه به نوع روکش و آسفالت مطابق با استانداردهای روز دنیا دوام و عمر طولانی تری نسبت به آسفالت های گذشته خواهد داشت.
وی افزود: به همین منظور و در راستای ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان در محدوده محلات قدیمی فاطمیه و گاز واقع در ناحیه یک منطقه سه، عملیات آسفالت ریزی به مساحت ۱۷ هزار و ۳۵۲ مترمربع و با بیش از ۲۴۶۸ تن تراش و روکش اجرایی گردید.
شهردارمنطقه ۳ تصریح کرد: اعتباراین پروژه بالغ بر۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است که انتظار می رود روند عبور و مرور شهروندان و بهسازی محیط شهری به بالاترین سطح ممکن برسد، هرچند رسیدن به این مهم تنها با مشارکت مردم محقق خواهد شد که نقش محوری در ارتقای مدیریت شهری به عهده دارند.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.