تاریخ انتشار: 08 اکتبر 2014 - اخبار

انجمن روابط عمومی شهرستان دلیجان تاسیس شد‎

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

صبح امروز سالن کنفرانس شهرداری دلیجان میزبان اهالی خانواده بزرگ روابط عمومی ادارت و نهادهای شهرستان با حضور فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بود.
در این جلسه فرماندار شهرستان دلیجان گفت : کار بی منت همواره در دستور کار روابط عمومی ها است.
دکتر«هادی فدایی» با اشاره به نقش سازنده روابط عمومی ها در مسائل فرهنگی و اجتماعی ، افزود: جوانان جمهوری اسلامی ایران از ابندای انقلاب به مقوله های روابط عمومی توجه خوبی داشته اند.
وی ارتباط با رسانه ، نشریات و روزنامه ها را بسیار مفید و موثر برشمرد و بیان کرد: دریافت اطلاعات ، برقراری ارتباط موثر با همه اقشار جامعه و ارتباط متقابل از جمله مهمترین وظایف روابط عمومی ها می باشد.
در این جلسه «رحمان دلاوری» عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر دلیجان نیز گفت: با تلاش های فراوان و با همت خود مسئولین روابط عمومی ادارات این مهم در حال شکل گرفتن است ،
«رحمان دلاوری» تصریح کرد: روابط عمومی ها در شناخت درست نیازهای شهروندان و انکعاس آن به مدیران سازمان نقش برجسته و کلیدی را برعهده دارند.
درادامه شهرداردلیجان روابط عمومی رایک هنروابزابرشمرد وگفت: بایدازاین هنر برای بهبود وضعیت سازمان استفاده بهینه را برد.
مهندس«مهدی اسماعیلی» گفت: تشکیل انجمن روابط عمومی می تواند همه ما را منسجم کرده و زمینه ساز هم افزایی و ارتقاء نقش اجتماعی ما در شهرستان شود.
وی خاطر نشان ساخت : روابط عمومی باعث آگاهی و روشنفکری شده و باید بدانیم که اگر سازمان خوبی می خواهیم باید روابط عمومی را مدیران به خوبی مورد حمایت خود قرار دهند.
در ادامه تعداد ۱۲ نفر از حاضرین برای عضویت در هیئت مدیره و ۲ نفر به عنوان بازرس اعلام آمادگی نمودند که درنهایت پس از جمع آوری آراء و رای گیری داخلی هیئت مدیره نتایح ذیل به دست آمد:
آقایان و خانم ها:
حمید رضا رفیعی به عنوان رئیس انجمن
احمد محمدی به عنوان نایب رئیس انجمن
نرجس سادات حسینی به عنوان دبیر انجمن
بهزاد نجفی به عنوان خزانه دار انجمن
مصطفی حسینی به عنوان عضو هیئت مدیره
هادی احمدی به عنوان عضو هیئت مدیره
مریم کارچی به عنوان عضو هیئت مدیره
قاسم حافظی به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.