- citypr.ir - http://www.citypr.ir -

بانک شهر به دنبال رفع مشکلات شهرداری کلانشهرهاست

مدیرعامل بانک شهر با تاکید براینکه توجه به مشکلات شهرداری‌ها از اولویت‌های این بانک است،گفت:

به همین منظور سفرهایی را به استان ها و شهرهای مختلف انجام داده ایم تا مسئولان بدانند بانک شهر متعلق به همه شهرهای کشور است.
حسین محمد پورزرندی درگفت و گو با شهرنوشت، با تاکید براینکه قطعا تسریع در روند اجرای پروژه های شهری بر روح و ذهن شهروندان تاثیر بسیاری دارد، افزود: توسعه و آبادانی شهرها را جزو اهداف خود می‌دانیم.
وی با اشاره به اینکه، با شهرداری‌های کلانشهرها تاکنون۸۰ هزار میلیارد ریال توافق‌نامه امضاء شده است،تصریح کرد: این توافقات در زمینه خرید ماشین‌آلات، اتوبوس، مترو، تجهیزات آتش‌نشانی، تجهیزات خدمات شهری، پروژه‌های عمرانی و … بوده است.
پورزرندی با بیان این که بانک شهر هر روز نسبت به روز قبل پیشرفت بیشتری دارد،اظهار کرد: هدف گذاری ما این است که در جمع ۴یا ۵ بانک بر‌تر کشور قرار گیریم، ضمن آن‌که اعتقادی به توسعه شعب فیزیکی نداریم و توسعه بانکداری الکترونیکی مورد نظر ماست.
مدیرعامل بانک شهر در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته درخصوص توسعه کارت شهروندی (کیف پول الکترونیکی)، گفت‌: این بانک تنها بانکی است که با حمایت و نظارت معاونت فناوری اطلاعات بانک مرکزی ، تحت پیش نویس نظام سپاس (کیوا ۲) اقدام به تدوین و پیاده سازی معماری کیف پول الکترونیکی بر روی کارت شهروندی کرده است تا شهروندان بدون نیاز به اسکناس و با سرعت و امنیت بالاتر از امکانات و مزایای خدمات پرداخت کارت شهروندی استفاده کنند.
حسین محمد پورزرندی افزود‌: کیف پول الکترونیکی در فاز اول به‌صورت کارت و در فاز بعد برروی سایر رسانه ها نظیر گوشی‌های موبایل پیاده سازی و ارائه خواهد شد.
وی درخصوص ویژگی‌های کارت شهروندی اظهار کرد‌: بر روی این کارت دو حساب بانکی تعریف می‌شود که یکی از آن‌ها در شبکه شتاب همانند سایر کارت‌های بانکی قابل استفاده بوده و حساب دیگر بر روی تراشه هوشمند (Chip) نصب شده بر روی کارت تعریف می‌شود که به عنوان کیف پول فرد است و با استفاده از آنتن متصل به تراشه به صورت غیر تماسی جهت پرداخت های خرد به‌کار می رود.