معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری آبادان:

جشن غدیر در محله های آبادان برگزار می شود

تاریخ انتشار: 11 اکتبر 2014 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری آبادان:
جشن غدیر در محله های آبادان برگزار می شود
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری آبادان گفت: همزمان با عید غدیر جشن ویژه ولایت در ۶ محله شهر آبادان برپا می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری آبادان، حمید بحرینی اظهار داشت: عید غدیر خم یکی از مهمترین اعیاد ما مسلمانان و به ویژه شیعیان محسوب می شود و به این مناسبت برنامه های مختلفی از سوی شهرداری اجرا می شود.
وی در ادامه ضمن تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم از برپایی همزمان جشن در محله های مختلف خبر داد و بیان کرد: این جشن ها به منظور بهره مندی بیشتر شهروندان از فضای معنوی عید غدیر برگزار می شود.
این مسئول یادآورشد: در این جشن ها اجرای برنامه با موضوع غدیر و بیان حقانیت حضرت علی (ع)، مسابقات مختلف محله ای و… در دستور کار قرار دارد.
بحرینی، اجرای جشن در ساعت ۲۰ در ابتدای ذوالفقاری جنب دانشکده علوم پزشکی، کوی فرهنگیان در ساعت ۱۹ و مسجد الائمه (ع) در منازل سازمان برق (کوی نیرو) ساعت ۱۹:۳۰ را به عنوان جشن های شنبه شب ۱۹ مهر عنوان کرد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری آبادان ادامه داد: یکشنبه شب ۲۰ مهر نیز در حسینیه حبیب ابن مظاهر کوی شطیط ساعت ۲۰ و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) فیه (کوی لاله) در ساعت ۲۰ جشنی برای ساکنین این محلات برپا می شود.
بحرینی همچنین از اجرای جشن در دوشنبه شب ۲۱ مهر در خیابان بهمن ۶ (۲۰ متری) جنب مسجد امام حسن عسکری (ع) ساعت ۲۰ خبر داد و گفت: مراسم ویژه جشن بزرگ عید غدیر نیز با حضور هنرمندان استانی و کشوری در همین ساعت در پارک معلم با اجرای برنامه های متنوع برگزار می شود که از شهروندان عزیز جهت حضور در این جشن نشاط اجتماعی دعوت می نماییم.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.