بازدید رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار زاهدان از سازمان پارکها و فضای سبز
تاریخ انتشار: 12 اکتبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اخبار شوراها, اختصاصی

بازدید رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار زاهدان از سازمان پارکها و فضای سبز...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار زاهدان به اتفاق ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر با هدف بررسی آخرین دستاوردها و اقدامات اجرایی ، فرهنگی ، آموزشی سازمان پارکها و فضای سبز از این سازمان بازدید کردند .
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل ؛ مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری زاهدان در این بازدید ضمن ارائه ی گزارشی از روند اجرای برنامه ها و پروژه های این سازمان گفت : پروژه های متنوعی با رویکرد توسعه ی مناطق کمتر برخوردار شهر در دست اجراست که با توجه به تهیه ی نقشه های اجرای ۳ پارک ، عملیات اجرایی آنها از محل درآمدهای شهرداری به زودی آغاز خواهد شد .
“حامد صفت گل” با اشاره به افزایش اعتبارات استانی توسعه ی فضای سبز گفت : فاز دوم اجرایی بوستانهای معرفت ، مهر شهر و اجرای شبکه ی آبرسانی از جمله پروژه هایی هستند که در ۶ ماهه ی دوم سالجاری عملیاتی خواهند شد .
وی افزود : بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال طرح توسعه ی فضای سبز در ۶ ماهه ی اول سال جاری توسط سازمان پارکها و فضای سبز تهیه شده است و با توجه به اینکه این طرح ها در کارگروه فضای سبز استان نیز تصویب شده اند امیدواریم با همکاری تمام مسئولین ذیربط بتوانیم این طرح ها را در موعد مقرر و با کمترین زمان به انجام برسانیم .
وی با اشاره به فعالیتهای آموزشی انجام شده توسط سازمان پارکها و فضای سبز گفت : این سازمان نسبت به امر آموزش حساسیت ویژه ای داشته و در طی سالهای اخیر برنامه های رو به جلویی را در جهت اجرای دوره های آموزشی در سطوح مختلف به انجام رسانده است به طوری که مبحث آموزش به یکی از دغدغه های مهم این سازمان تبدیل شده است و سعی شده تا این موضوع در طول سال ادامه داشته باشد .
وی اظهار داشت : به منظور ادامه ی برنامه های آموزشی و با هدف هر چه پربار تر برگزار کردن این برنامه ها خوشبختانه در ۶ ماهه ی نخست امسال موفق به کسب مجوز جهت برگزاری ۱۳ دوره ی آموزشی تخصصی فضای سبز شده ایم که ان شاءا… با اجرای انها قطعاً با نتایج مثبتی در حوزه ی فضای سبز شهری مواجه خواهیم شد .
موضوع جذب سرمایه گذاری از دیگر مواردی بود که مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز به آنها اشاره کرد و گفت : در این راستا برنامه هایی را مد نظر داریم که می توان به اجرای پروژه های سرمایه گذاری سازمان در پارک شادیها ، پارک ملت و پارک سرداران شهید اشاره کرد .
در پایان اعضای شورای شهر و شهردار زاهدان از کل مجموعه ی ستادی سازمان پارکها و فضای سبز بازدید کردند و نقاط ضعف و قوت این سازمان را مورد بررسی قرار دادند

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.